اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - 19 August 2017
پدر عامل حمله تروریستی اسپانیا گفت: هیچ نشانه ای از افراط گری پسرم پیش از این ندیده بودم.
توضیحات پدر عامل حمله تروریستی در اسپانیا
به گزارش عصرپرس به نقل از اسپوتنیک، پدر موسی اوکابیر تروریست 17 ساله که پس از حادثه تروریستی نوسط پلیس کشته شد و همچنین دریس اوکابیر برادر وی که در بازداشت بسر می برد، اعلام کرد که تا کنون هیچ گونه نشانه ای از افراط گری در پسران خود ندیده است.

پدر این دو برادر افزود؛ موسی هیچکس را از خود ناراحت نمی کرد و به تحصیل مشغول بود. او در این اواخر شروع به خواندن نماز کرد و دیگر چیز خاصی از او ندیدم.

پیش از این رسانه های اسپانیایی اسامی پنج تروریست که با خودرو به عابرین پیاده در کمبرلیز حمله کرده بودند را منتشر کردند. این افراد شامل "موسی اوکابیر" "سعید علایی" "محمد هیچامی" "عمر هیچامی" "یونس ابویاکوب" می باشند.

تمامی این افراد از مراکش بوده و بین 17 تا 24 سال سن دارند. این پنج نفر پس از حمله تروریستی توسط پلیس کشته شدند.

در حال حاضر چهار نفر دستگیر شده اند که در میان آنها "دریس اوکابیر" برادر "موسی اوکابیر" قرار دارد. دریس به پلیس گفته که "موسی" مدارک وی را به سرقت برده و از این مدارک برای اجاره خودرو استفاده نموده.

روز پنجشبه ابتدا یک خودرو ون به انبوه مردم در شهر بارسلون حمله کرد و سپس افرادی ناشناس با خودروی دیگری عابران را در شهر کامبریلز منطقه کاتالونیا اسپانیا زیر گرفتند. در نتیجه این عملیات تروریستی در 14 نفر کشته و 130 نفر دیگر مجروح شدند که 65 نفر از این افراد تا کنون در بیمارستان تحت درمان قرار دارند. داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر: