اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - 10 August 2017
برگزیدگان دهمین دوره لیگ علمی پیشگامان دانش آموزی ایران (پایا) معرفی و قدردانی شدند.

برترین‌های لیگ علمی پیشگامان دانش آموزی ایران تجلیل شد

به گزارش عصرپرس به نقل از صدا و سیما؛ در این مراسم که امروز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد از ۲۰ نفر از برگزیدگان این لیگ علمی قدردانی شد.

این لیگ بین المللی دانش آموزی با شرکت ۵۰۰ دانش‌آموز از کشورمان و ۳۲ دانش‌آموز از کشورهای هند، انگلیس، عراق، پاکستان، لبنان، تانزانیا، ترکیه و ساحل عاج و در گروه‌های پژوهشی و برنامه‌ریزی کامپیوتر برگزار شد.

معاون سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم گفت: اگر بخواهیم در دنیا خون‌ریزی نشود و جلوی تروریسم گرفته شود باید با جهاد علمی به آن برسیم.

سردار خادم حسینی افزود: برای مقابله و ایستادن در مقابل زیاده‌خواهی دشمن باید تلاش علمی کرد.

وی گفت: ثمره شکستن خطوط مقدم علم و دستیابی به فرآیند علمی، صلح برای بشر است و پیشنهاد می‌دهم حلقه‌های دوستی و گفتمانی بین کشورهای مختلف دنیا ایجاد شود تا افق‌های بلند اسلام ناب محمدی (ص) از این طریق به دنیا منتقل شود.

سرپرست مؤسسه علمی رزمندگان نیز در مراسم گفت: توجه به علم و دانش در کنار ایمان قلبی مهم است و می‌توانیم با این روش اسلام را به زیبایی به جهان معرفی کنیم.

یزدی‌خواه با اشاره به قرار داشتن ایران در بین ۱۰ کشور برتر دنیا در نانوتکنولوژی گفت: در عرصه‌های کشاورزی، بهداشت و سلول‌های بنیادی نیز پیشرفت‌های خیلی خوبی داشته‌ایم.

وی افزود: مهم‌ترین رسالت امروز دانش‌آموزان در کنار اندوختن علم و دانش، حرکت جهادگونه در عرصه‌های علمی است

نام:
ایمیل:
* نظر: