اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - 07 August 2017
عملیات اجرایی نیروگاه 25 مگاواتی مولد مقیاس کوچک با اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال در شهرستان سلماس استان آذربایجان غربی آغاز شد.
آغازعملیات اجرایی نیروگاه 25 مگاواتی سلماس
به‌گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در این مراسم که با حضور مسولان استانی  و شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد، مهندس عباس نژاد معاون هماهنگی و قائم مقام شرکت برق منطقه ای آذربایجان اقدامات انجام یافته در خصوص طرح تولید پراکنده در منطقه را تشریح کرد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و شعار سال اقتصاد مقاومتی تولید، اشتغال و سیاست‌های دولت مبنی بر گسترش و تولید انرژی پاک، یکی از محورهای اقتصاد مقاومتی را مردمی کردن اقتصاد عنوان کرد و گفت: وزارت نیرو در راستای بهره گیری از انرژی پاک و تجدید پذیر، جلب و جذب سرمایه گذار در بخش انرژی‌های نو و مولد مقیاس کوچک را در دستور کار خود قرار داده است.

عباس نژاد زمان اتمام نیروگاه 25 مگاواتی مقیاس کوچک شهرستان سلماس را 18 ماه اعلام کرد و گفت: 415 موافقتنامه در 22 مورد صادر شده که 7 مورد منجر به صدور موافقتنامه قطعی شده است.

وی اعتبار این پروژه را 45 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: اصلاح پروفیل ولتاژ، تأمین بارهای مورد نیاز آتی و قابلیت اطمینان برق سلماس از جمله مزایای ساخت این نیروگاه مولد مقیاس کوچک است.
نام:
ایمیل:
* نظر: