اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - 05 August 2017
ولایتی
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به هیچ وجه به آمریکایی ها اجازه بازدید از مراکز نظامی ایران داده نمی شود.
اجازه بازدید آمریکایی ها از مراکز نظامی ایران را نمی دهیمبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس، علی اکبر ولایتی در حاشیه مراسم استقبال از کاروان رباتیک ایران در فرودگاه امام خمینی (ره) در پاسخ به این پرسش که آمریکا می خواهد از مراکز نظامی ایران بازدید کند، مواضع ایران دراین باره باید چگونه باشد؟ گفت: نه به آنها اجازه داده می شود که چنین کاری کنند و نه جرأت می کنند به حریم امنیتی ایران تجاوز کنند.

 وی با بیان اینکه به هیچ وجه آمریکایی ها چنین حقی ندارند، افزود: کسانی که این سخنان را می گویند انسان را به یاد رُمان "دون کیشوت" نوشته سر وانتس می اندازند.

 ولایتی ادامه داد: آنهایی که زمانی فکر می کردند قدرت برتر دنیا هستند به تدریج با گذشت زمان و شکست های متوالی آن ها در عراق ، افغانستان، ویتنام و جاهای دیگر نشان داد این ادعاها بی پشتوانه است و جرأت نمی کنند به سمت ایران بیایند.

 وی با تاکید بر اینکه آمریکایی ها به هیچ وجه آن ها به مراکز نظامی راه نخواهند یافت، اضافه کرد: این مراکز جزو حریم امنیتی جمهوری اسلامی ایران است .

 ولایتی گفت: آمریکایی ها از بیهوده گویی و گزافه گویی ها نتیجه ای نمی گیرند جز اینکه آبروی خود را در صحنه بین المللی می برند.

 

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: