اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۴۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - 29 July 2017
برنامه جدید تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که دو نمایش "اخککندو" و "صبحانه در غروب" به اجرای خود در تالار قشقایی تئاتر شهر پایان دادند.
سه نمایش جدید در مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌روند
به گزارش عصرپرس به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، در تالار اصلی نمایش "اعتراف" نوشته بردمیرمن و کارگردانی شهاب حسینی میزبان علاقه مندان تئاتر است، در این اثر نمایشی که ساعت 21 با مدت زمان 120 دقیقه و قیمت بلیت  40 ،  50 و 60 هزار تومان به صحنه می رودعلی نصیریان، شهاب حسینی، صالح میرزا آقایی، نیما رئیسی، مهدی بجستانی، پرویز بزرگی، شهرام ابراهیمی، میثاق زارع، غزاله نظر، ایلیا نصرالهی، پرند عین بیگی، تنی آواکیان، فاطمه عرب کرمانی، مهران هاشمی و فرنام حقیقت جو  به عنوان بازیگر حضور دارند.

در تالار چهارسو نیز از روز پنجشنبه پنجم مرداد ماه نمایش "پسران تاریخ" به نویسندگی آلن بنت، کارگردانی اشکان خیل‌نژاد و بازی محسن ابوالحسنی، مجید آقاکریمى، مهرداد بابایی، سینا بالاهنگ، محمد برهمنی، سجاد حمیدیان، حامد رسولی، حمید رحیمی، مهدی شاهدی، مریم نورمحمدی، امیرمسعود واعظ ‌تهرانى روی صحنه رفته است. این اثر نمایشی ساعت 20 با مدت زمان 130 دقیقه و قیمت بلیت 25 هزار تومان میزبان علاقه مندان تئاتر است.

"ناتمام" عنوان نمایش جدید دیگری به نویسندگی محمد چرم‌شیر است که از روز سه شنبه دهم مرداد ماه به کارگردانی کهبد تاراج در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود، در این اثر نمایشی که ساعت 18:45 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 200 هزار تومان اجرا خواهد شد الهام شعبانی، غزاله جزایری، ترانه کوهستانی به عنوان بازیگر حضور دارند.

در همین تالار نمایش " صبح یه روز لعنتی" به نویسندگی و کارگردانی حسن باستانی و بازی رویا افشار، لیلا برخورداری، مارال فرجاد، حمیدرضا فلاحی، پژمان عبدی، احمد صمیمی که از روز سه‌شنبه سوم مرداد ماه اجرای خود را آغاز کرده ، ساعت 20:30 با مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 25 هزار تومان به صحنه می رود.

در تالار قشقایی نیز با اتمام اجرای دو نمایش "اخککندو" به کارگردانی هادی عامل و "صبحانه در غروب" به کارگردانی گلچهر دامغانی نمایش جدیدی با عنوان "آرسن" به نویسندگی و کارگردانی بهزاد صدیقی از روز پنجشنبه دوازدهم مرداد ماه روی صحنه می‌رود. در این اثر نمایشی فرهاد آئیش (حضور تصویری) ، مائده طهماسبی و خاطره حاتمی به عنوان بازیگر حضور دارند.

در پلاتو اجرا هم طی روزهای 11، 12 و 13 مردادماه پروژه نمایشنامه‌خوانی "فیش آباد" به نویسندگی و کارگردانی سیروس همتی و بازی ( به ترتیب خوانش ) ندا مقصودی، سروش طاهری، مانلی حسین‌پور، شهرام مسعودی، محیا علیزاده و فریدون محرابی ساعت 20:30 پذیرای مخاطبان تئاتر است.

این در حالی است که نمایش "ادوارد و ننه" نویسندگی سید حسن حسینی و کارگردانی پیمان یاحقی تا روز یکشنبه 15 مرداد ماه ساعت 18 با مدت زمان 50 دقیقه و قیمت بلیت 15 هزار تومان در پلاتو اجرا به اجرای خود ادامه می دهد. سید حسن حسینی و کاظم بزرگربازیگران نمایش هستند.

علاقه مندان و تماشاگران می توانند برای آگاهی از تازه ترین رویدادها و اطلاعات آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهر به سایت این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com  مراجعه کنند.
برچسب ها
تئاترشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: