اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - 29 July 2017
رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: روادید بیش از ۳۰ هزار زائر ایرانی حج ۹۶ آماده و صادر شده است.
۳۰ هزار روادید زائران ایرانی آماده شده است
به گزارش عصرپرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر برگزار شد، آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص حج امسال بررسی شد و سرپرست حجاج ایرانی از حاضران خواست تا با تمام توان وظائف خود را انجام دهند و پیگیری‌های لازم را به عمل آورند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با ضروری خواندن مدیریت رسانه قبل، حین و بعد از مراسم حج گفت: اطلاع رسانی به مردم و زائران ایرانی بسیار مهم است و حجاج باید به طور کامل نسبت به همه مسائل حج توجیه و تذکرات لازم به آن‌ها داده شود.

وی افزود: درحالی که درحوزه‌های اسکان، تغذیه، تدارکات، پزشکی و درمانی و حمل ونقل کار‌ها با حضور کارشناسان ما در عربستان طبق برنامه و روال طبیعی پیش رفته است برخی هنوز باورشان نشده است که حجاج در چند روز آینده عازم سرزمین وحی خواهند شد.

حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت هم در این نشست به آماده شدن روادید بیش از ۳۰ هزار زائر ایرانی اشاره و اضافه کرد: روادید زائران به راحتی درحال صادر شدن است و مشکلی در روند صدور روادید وجود ندارد.

این جلسه با گزارش آقای نصرالله فرهمند سرپرست عملیات حج ۹۶ درخصوص برنامه ریزی صورت گرفته برای انتقال و بازگشت حجاج ایرانی ادامه یافت.

سرپرست حجاج ایرانی نیز از مسؤولان عملیات هوایی در ایستگاه‌های پروازی خواست با ایجاد تسهیلات و امکانات مناسب زمینه آرامش خاطر و رضایتمندی هرچه بیشتر زائران را برای سفر معنوی حج فراهم آورند.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر با تأکید بر این که باید از فرصت بوجود آمده به خوبی و قاطع استفاده کرد، افزود: زائر باید احساس کند که امسال از خدمات بهتری بهره مند می‌شود.

در پایان این جلسه رئیس سازمان حج و زیارت به عنوان مسؤول ستاد بحران در عملیات حج ۹۶ معرفی و تأکید شد که اعضای این ستاد مشخص و مسؤولیت‌های محوله به آن‌ها اعلام شود تا از ایران کار خود را آغاز کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: