اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - 29 July 2017
نشست مشترک اعضای شورای ملی گفت و گوی دولت و بخش خصوصی صبح امروز (شنبه) با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور آغاز شد.
آغاز نشست مشترک استانداران و بخش خصوصی
به گزارش سرویس سیاسی عصرپرس، در این نشست که در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور گشایش یافت تعدادی از وزرا ، معاونان وزیر کشور، استانداران و روسای اتاق های بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان های سراسر کشور حضور دارند.

قرار است در این نشست معاون اول رئیس جمهوری، وزیران کشور، نیرو و صنعت، شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معاون و کشاورزی ایران، دو نفر از نمایندگان بخش خصوصی عضو شورای گفت و گو، فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران، پنج نفر از استانداران و چهار نفر از روسای اتاق های بازرگانی سخنرانی کنند.

 در آغاز این نشست که با ابتکار عمل معاونت هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور برگزار شد، رحمانی فضلی، اظهار امیدواری کرد؛ در این جلسه بتوانیم با هماهنگی، همکاری و همدلی تمام کسانی که فعالیت اقتصادی را بر عهده دارند و استانداران، تحقق مطالبات مردم و رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور برای اجرای اقتصاد مقاومتی را تمهید کنیم.

وزیر کشور با اشاره به ضرورت پیگیری جدی شورای گفت و گو در استانها گفت: در دور جدید دولت به موضوعات اقتصادی توجه بیشتری می شود و امیدواریم بتوانیم با همکاری همه اجزاء دولت، بخش خصوصی، نقش موثرتری در اقتصاد ایفا کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: