اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۷ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - 27 July 2017
فرمانده مرزباني ناجا و رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي از مرزهاي حوزه ماكو وپلدشت در آذربايجان غربي بازديد كردند.

بازديد رئيس كمیسيون امنيت ملي و فرمانده مرزباني از مرزهاي شمالغرب

به گزارش عصرپرس از پايگاه خبري پليس، در راستاي ارزيابي وضعيت امنيت مرزهاي شمال غرب كشور، سردار  قاسم رضايي فرمانده مرزبانی کشور به اتفاق دكتر بروجردي رئیس کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی وجمعي از نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي از مرزهاي حوزه ماكو و پلدشت در اين استان بازديد و در جلسه جمع بندي شركت كردند.

 مرزبانان با تعهد از مرزهای کشور صیانت می کنند

سردار قاسم رضايي فرمانده مرزبانی کشور در اين جلسه گزارشی از عملکرد مرزبانی ارائه کرد و گفت: مرزبانان در 8 هزار و 775 کیلومتر از مرزهای آبی و خاکی کشور با آمادگی و هوشیاری حضور دارند و علیرغم وجود برخی از مشکلات چون گرمای طاقت فرسا ، سرمای شدید و ... در نقاط صفر مرزی با تعهد و دلسوزی  انجام وظیفه می کنند.

وی افزود: مرزبانان رهرو راه رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در راستای  حفظ وحراست از مرزهاي ميهن اسلامي هستند.

فرمانده مرزباني ناجا با اشاره به بيانات اخير مقام معظم رهبري که در ديدار با خانواده شهدای مرزباني بيان فرمودند، "اين مرزبانان و مرزداران مظلومند، شهدا شان هم مظلومند" ،افزود: مرزبانان مظلومانه در حفظ وحراست از مرزهاي كيان اسلامي با سخت ترين شرايط خدمت مي كنند و مي بايست به این قشر توجه بیشتری شود.

 پشتیبانی از نیروهای مسلح وظیفه همگانی

 گفتنی است ؛ دكتر بروجردي رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي  نیز در این جلسه اظهار کرد: براي کشور ما بسيار مهم است که روزنه هاي نفوذ دشمن  به خوبي شناسایی شود بنابر این همواره باید  پشتیبان  نيروهاي هاي امنيتي و انتظامي باشیم.

 وی افزود:  تزریق  امکانات متناسب با ماموریت ها، در مواجهه با خطرات و توسعه امنیت پایدار موثر است.

وي با اشاره به معضل قاچاق ادامه داد: قاچاق به بدنه اقتصادی کشور ضربه وارد می کند و باید برای مبارزه با قاچاق مسیر درستی را انتخاب و با برنامه ریزی و تعامل همه دستگاه ها اقدام کنیم.

گفتنی است در این جلسه موضوعاتي همچون بررسي پروژه‌هاي عمراني و كنترلي مناطق مرزي، تخصيص به موقع اعتبارات و پيگيري مطالبات ديپلماتيک از طريق دستگاه ديپلماسي كشورمان مطرح شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: