اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - 26 July 2017
پروانه مافی
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس با انتقاد از واگذاری اجرای فاز دوم برج میلاد به ناجا، گفت: ناجا تکالیف امنیتی و انتظامی را عهده‌دار است لذا ارتباطی با اجرای پروژه‌های شهرداری ندارد.
واگذاری فاز دوم برج میلاد به ناجا در روزهای پایانی شهرداری تهران
سرویس اجتماعی عصرپرس: پروانه مافی درخصوص عقد قرارداد شهرداری با ناجا جهت واگذاری اجرای فاز دوم برج میلاد، گفت: با توجه به روزهای پایانی مدیریت شهری فعلی پایتخت و گذر از شورای چهارم شهر تهران به شورای پنجم و اینکه شهردار آتی هنوز بر سر کار نیامده، واگذاری پروژه ها در این برهه زمانی اشتباه است.

به گزارش خانه‌ملت، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر شورا و شهرداری جدید تصمیم گیرنده پروژه‌های شهری پایتخت هستند، تصریح کرد: واگذاری‌های دقیقه آخر شهرداری در روزهای اخیر بسیار نگران کننده و اعتراض آور است زیرا تکالیفی را برای مدیریت بعدی پایتخت ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: با توجه وضعیت فعلی مدیریت شهری و روزهای پایانی مدیریت شعری فعلی، بهتر است شورای چهارم ورود جدی به این موضوع داشته و از انعقاد چنین قراردادهایی جلوگیری کند، شورای چهارم همچنان وظایف و تکالیفی بر دوش دارد که تا روز‌ آخر حضورشان در شورا باید بدانها پایبند باشند.

مافی در ادامه یادآور شد: علاوه بر اینکه چنین قرارداد‌هایی در این برهه زمانی کار درستی نیست، عقد قرارداد بین شهرداری و ناجا و واگذاری اجرای فاز دوم برج میلاد به نیروی انتظامی کاملا اتباه است زیرا وظیفه ناجا اجرای پروژه‌های شهری نیست.

عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ناجا موظف به اجرای امور انتظامی و برقراری امنیت و غیره است و ارتباطی بین وظایف این مجموعه با اجرای پروژه‌های شهری نیست، هرچند در گذشته نیز شاهد عقد چنین قراردادهایی بوده‌ایم اما در این برهه دیگر به طور جدی باید از آن پرهیز شود.

 محمد حقانی عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه علی‌رغم وعده قالیباف که قرار بود قرارداد جدیدی منعقد نشود، شاهد هستیم که اجرایی کردن فاز دوم برج میلاد به نیروی انتظامی سپرده و به آنها قرار بستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: