اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۳۱ تير ۱۳۹۶ - 22 July 2017
مدیرعامل توانیر مطرح کرد
مدیرعامل توانیر گفت: روابط عمومی‌های صنعت برق باید در جریان مطالبات مردم بوده و زمینه ساز ارتباط تنگاتنگ میان مسئولان صنعت با افکارعمومی باشند.
نقش به سزایی روابط عمومی‌ها در ارتباط شفاف با مردمبه‌گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، آرش کردی مدیرعامل توانیر در نشست شورای معاونین شرکت توانیر با حضور مدیرکل دفتر وزارتی و روابط عمومی وزارت نیرو اظهار داشت: در روزهای اخیر ما شاهد ثبت رکورد بی‌سابقه مصرف برق در کشور بودیم، تداوم این روند می‌تواند باعث ایجاد مشکلات عدیده ای در صنعت برق شود.

وی افزود: نقش روابط عمومی‌های صنعت و اطلاع رسانی و آگاهی رسانی درست و به موقع آن‌ها در این روزهای گرم تابستان می‌تواند در کاهش مصرف برق و کمک به این صنعت بسیار مؤثر باشد.

وی تصریح کرد: از روابط عمومی‌های صنعت انتظار می‌رود با رصد لحظه به لحظه اخبار و اطلاعات، تصمیم سازان این صنعت را در جریان مطالبات مردم قرار دهند و زمینه ساز ارتباط تنگاتنگ میان مسئولان صنعت با افکار عمومی باشند.

مدیرعامل توانیر گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان حائل میان مردم و صنعت نقش بسیار مهمی در روند تصمیم گیری‌های مسئولان صنعت در روزهای جاری و آتی دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: