اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۲۴ تير ۱۳۹۶ - 15 July 2017
یک مورد تیراندازی در مترو شهرری روی داد و درب های مترو در این ایستگاه بسته شده است.
تیراندازی در متروی شهرری به دلیل نزاع جمعی
سرویس اجتماعی عصرپرس: یک منبع آگاه در مترو گفت: در این درگیری فردی قمه به دست به یک روحانی در متروی شهر ری حمله و وی را زخمی می کند همچنین فرد ضارب به تعدادی از شهروندان نیز آسیب وارد می کند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، نیروهای پلیس در سر صحنه حاضرند و مشکلی بابت امنیت وجود ندارد و فرد ضارب دستگیر شده است.

یکی از افراد حاضر در صحنه برای کمک به روحانی وارد صحنه می شود که مهاجم، به وی نیز ضربه می زند و او را مصدوم می کند.

هم اکنون نیروهای پلیس در محل حاضر هستند و امنیت به طور کامل برقرار است.

به گفته یک منبع آگاه در نیروی انتظامی فرد شروری پس از حمله به یک روحانی به مردم حمله ور می شود که بلافاصله ماموران نیروی انتظامی وارد عمل می شوند اما فرد شرور به پلیس هم حمله می کند پلیس ابتدا اقدام به شلیک تیر هوایی می کند اما برای خلع سلاح کردن این فرد تیر دوم را به پایش شلیک می کند و وی را  دستگیر می کند.  

فرد ضارب کشته شد و مترو شهرری باز شد. 

دقایقی قبل فرد ضاربی که با ورود به متروی شهرری اقدام به زخمی کردن چند نفر از شهروندان کرده بود هدف تیر پلیس قرار گرفت و کشته شد.
هادی تمهیدی معاون فرماندار شهرری در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما گفت: صبح امروز فردی با چاقو وارد متروی شهرری شد که اقدام به حمله به شهروندان و یک روحانی کرد که متاسفانه روحانی و یک شهروند زخمی شدند که بلافاصله با ورود عوامل نیروی انتظامی فرد ضارب مورد هدف قرار گرفت و از پای درآمد و روحانی نیز به بیمارستان منتقل شد ، درحال حاضر شرایط متروی شهر ری در حالت عادی است.

جزئیات حادثه مترو شهر ری

یک منبع آگاه در نیروی انتظامی گفت: در پی درگیری و نزاع در مترو شهر ری، پلیس ابتدا با شلیک تیر هوایی قصد داشت فرد شرور را بازداشت کند اما با پس از آنکه فرد مهاجم تسلیم نشد، پلیس در شرایطی که فرد ضارب قصد داشت به افراد دیگری نیز حمله کند با تیراندازی، وی را از پای در آورد.

این منبع آگاه که می خواست نامش فاش نشود در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما تصریح کرد: در این درگیری فردی قمه به دست به یک روحانی در متروی شهرری حمله ور شد و وی را مجروح می کند که در این بین پلیس اقدام به تیراندازی برای حفظ امنیت و بازداشت فرد خاطی می کند.

همچنین فرد ضارب به تعدادی از شهروندان نیز آسیب وارد می کند.

درحال حاضر نیروهای پلیس در سر صحنه حاضرند و مشکلی بابت امنیت وجود ندارد.

حضور اورژانس در محل حادثه مترو شهرری

سخنگوی اورژانس تهران از اعزام نیروهای اورژانس و آمبولانس به محل حادثه متروی شهر ری خبر داد و گفت: هنوز هیچ آماری مبنی بر تعداد مصدومان احتمالی گزارش نشده است.

دقایقی قبل یک فرد با سلاح سرد (قمه) در متروی شهر ری به تعدادی از شهروندان حمله ور می شود و گزارش های رسیده حاکی از زخمی شدن 4 نفر در این درگیری است .

نیروهای پلیس در سر صحنه حاضرند و مشکلی بابت امنیت وجود ندارد و فرد ضارب دستگیر شده است.


برچسب ها
تیراندازی ، مترو ، شهرری
نام:
ایمیل:
* نظر: