اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۲۱ تير ۱۳۹۶ - 12 July 2017
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .
محدودیت های ترافیکی در محورهای مازندران
به گزارش عصرپرس، سرهنگ علیرضا قدمی در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزايش ايمني، ايجاد کشش و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه در روزهای پایانی هفته محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد .

وی افزود: به همین منظور تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت 12 ظهر امروز (چهارشنبه) 21 تیرماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 24 تیرماه از محورهای" کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه" ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران، تصریح کرد: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14تا 24 روز جمعه 23 تیرماه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسيله نقليه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی، خاطر نشان کرد: محور هراز تا ساعت 12 امروز(چهارشنبه) مسدود است و تردد کليه کاميون ها و کاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت12تا 24 روز چهارشنبه 21 تیر ماه و همچنين از ساعت 8 صبح تا 24 روزهاي پنجشنبه و جمعه از این محور ممنوع است .

رئیس پلیس راه مازندران، ادامه داد: در محور فیروزکوه هم تردد کليه تريلرها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 23 تیرماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است .

قدمی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌ های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

نام:
ایمیل:
* نظر: