اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۲۰ تير ۱۳۹۶ - 11 July 2017
سعید فتاحی مسئول مسابقات سازمان لیگ، ضمن اعلام برنامه هفته نخست لیگ برتر فوتبال، گفت: برنامه 30 هفته رقابت‌های هفدهمین دوره لیگ برتر اوایل هفته آینده اعلام می‌شود.

برنامه هفته نخست لیگ برتر فوتبال اعلام شد

به گزارش عصرپرس به نقل از سازمان لیگ، فتاحی در مورد اعلام برنامه هفدهمین دوره لیگ برتر گفت: روز گذشته برنامه کامل لیگ برتر تهیه شد، اما به دلیل اینکه تیم پرسپولیس تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، سازمان لیگ تلاش می‌کند این تیم با بهترین شرایط به مصاف حریف عربستانی برود به همین دلیل این برنامه اعلام نشد تا هماهنگی‌های لازم با مسئولان پرسپولیس و سرمربی این تیم انجام شود.

وی تصریح کرد: به پرسپولیس در لیگ قهرمانان به چشم تیم ملی نگاه می‌کنیم و تلاش‌مان این است که بهترین شرایط را برای این تیم آماده کنیم.

وی ادامه داد: از سویی دیگر به احترام سایر تیم‌های حاضر در لیگ برتر، امروز فقط برنامه هفته اول رقابت‌های لیگ برتر را اعلام می‌کنیم و برنامه 30 هفته رقابت‌ها به صورت زمان‌بندی شده مانند سنوات قبل اوایل هفته آینده اعلام خواهد شد.

فتاحی تصریح کرد: سازمان لیگ به همه باشگاه‌ها نگاهی یکسان دارد، اما همواره شرایط ویژه‌ای را برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان در نظر می‌گیرد و این مساله فقط مختص تیم پرسپولیس نیست.

 

برنامه هفته اول لیگ هفدهم به شرح زیر می باشد:

پنجشنبه 5 مرداد 96

پرسپولیس- فولاد خوزستان

استقلال خوزستان- تراکتورسازی تبریز

سیاه جامگان مشهد – ذوب آهن اصفهان

نفت تهران – سپیدرود رشت

 

جمعه 6 مرداد 96

پیکان تهران- پدیده

گسترش فولاد تبریز- پارس جنوبی جم

فولاد مبارکه سپاهان- سایپا تهران

صنعت نفت آبادان- استقلال تهران

نام:
ایمیل:
* نظر: