اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۶ - 10 July 2017
مسابقات قهرمانی آسیا
شمارش معکوس برای پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا آغاز شده است، مسابقاتی که در آن نمایندگان ایران از ۲۲ تیر مقابل حریفان خود می‌روند.
برنامه کامل مسابقات کاراته
به گزارش عصرپرس، به نقل از فدراسیون کاراته؛ شانزدهمین دوره مسابقات نوجوانان، جوانان و امیدهای قهرمانی آسیا و چهاردهمین دوره مسابقات بزرگسالان قهرمانی آسیا از پنجشنبه ۲۲ تیر در آستانه قزاقستان آغاز می‌شود و نمایندگان ایران در ۴ روز رو در روی رقبایشان قرار می‌گیرند.

در روز نخست این پیکار‌ها ۲۲ تیر، سیدمجید وکیلی و زینب سادات حسینی در کاتای انفرادی نوجوانان و احمدرضا محمودی و حدیثه جمال در کاتای انفرادی جوانان مقابل رقبا قرار می‌گیرند. همچنین در کومیته رده سنی نوجوانان در گروه پسران، پوریا اقدسی در وزن ۵۲ - کیلوگرم، حسین خدری در ۵۷ - کیلوگرم، عرفان داوودی در ۶۳ - کیلوگرم، امیرحسین بیگدلی در ۷۰ - کیلوگرم و کامران بصیری در ۷۰ + کیلوگرم کاراته کاهای کشورمان هستند و در گروه دختران معصومه محسنیان در ۴۷ - کیلوگرم، سیده سوده خلیلی در ۵۴ - کیلوگرم، حدیثه طالبی در ۵۴ + کیلوگرم به روی تاتامی می‌روند.

در گروه سنی جوانان هم علیرضا علیزاده در وزن ۵۵ - کیلوگرم، محمدرضا مرادی در ۶۱ - کیلوگرم، سیدعلی کریمی در ۶۸ - کیلوگرم، باربد صداقت در ۷۶ - کیلوگرم و مجید نیکوهمت در ۷۶ + کیلوگرم در گروه پسران و لیلا برجعلی در ۴۸ - کیلوگرم، فاطمه سعادتی در ۵۳ - کیلوگرم، مبینا حیدری در ۵۹ - کیلوگرم و مینا یوسفی در ۵۹ + کیلوگرم در گروه دختران نمایندگان ایران هستند.

در روز دوم این پیکار‌ها جمعه ۲۳ تیر، مهدی رضایی، پویا حبیبی و مهدی شجاعی در کاتای تیمی جوانان پسر و آرزو لونجی، ستاره خاکپور و محدثه ناییجی در کاتای تیمی جوانان دختر به روی تاتامی می‌روند. در کومیته هم در گروه سنی امید، مهدی رحیمی نژاد در ۶۰ - کیلوگرم، امیرحسین سهرابی در ۶۷ - کیلوگرم، الیاس محمدزاده در ۷۵ - کیلوگرم، مهدی قرایی زاده در ۸۴ - کیلوگرم، صالح اباذری در ۸۴ + کیلوگرم، سارا بهمن یار در ۵۰ - کیلوگرم، فاطمه طرازپور در ۶۱ - کیلوگرم، شقایق واحدی در ۶۸ - کیلوگرم و شبنم واحدی در ۶۸ + کیلوگرم نمایندگان ایران هستند.

شنبه (۲۴ تیر) در روز سوم این دوره از مسابقات، ابتدا امیربهادر تدین و نگین باقری در کاتای انفرادی مسابقه می‌دهند و در ادامه مجید حسن نیا در ۵۵ - کیلوگرم، امیر مهدی زاده در ۶۰ - کیلوگرم، حسین سمندر در ۶۷ - کیلوگرم، بهمن عسکری در ۷۵ - کیلوگرم، مهدی خدابخشی در ۸۴ - کیلوگرم و سجاد گنج زاده در ۸۴ + کیلوگرم در گروه مردان نمایندگان کشورمان هستند. همچنین در گروه بانوان نسرین دوستی در ۵۰ - کیلوگرم، فاطمه چالاکی در ۵۵ - کیلوگرم، رزیتا علیپور در ۶۱ کیلوگرم، مبینا کاویانی در ۶۸ - کیلوگرم و محدثه آقایی در ۶۸ + کیلوگرم به مصاف رقبا می‌روند.

اما در آخرین روز این مسابقات، یکشنبه ۲۵ تیرماه، مبارزات با پیکارهای کاتای تیمی و کومیته تیمی به پایان می‌رسد که نمایندگان ایران در کاتای تیمی مردان ابوالفضل شهرجردی، میلاد دلیخون و علی زند هستند و کاتای تیمی زنان متشکل از پریسا رحمانی، مائده نصیری و مهری یزدانی مقابل حریفان صف آرایی می‌کنند. 

در ترکیب کومیته تیمی بانوان حمیده عباسعلی، دلارام دوستی، رزیتا علیپور و محدثه آقایی عضو تیم ملی کشورمان هستند و ترکیب کومیته تیمی مردان متشکل از ذبیح اله پورشیب، ابراهیم حسن بیگی، سامان حیدری، علی اصغر آسیابری، سجاد گنج زاده، بهمن عسکری و مهدی خدابخشی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: