اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۱۹ تير ۱۳۹۶ - 10 July 2017
رئیس دادگاه انقلاب شهرستان کرمان از تایید حکم اعدام آریا جاویدان یکی از اشرار مسلح و خطرناک جنوب استان کرمان در دیوان عالی کشور خبر داد.
سرویس اجتماعی عصرپرس: رئیس دادگاه انقلاب شهرستان کرمان از تایید حکم اعدام آریا جاویدان یکی از اشرار مسلح و خطرناک جنوب استان کرمان در دیوان عالی کشور خبر داد.

به گزارش میزان، وی اظهار داشت:حکم نهایی به متهم و وکیل وی ابلاغ شده و جهت اجرا به دادسرای عمومی و انقلاب كرمان ارسال شده است.

رئیس دادگاه انقلاب شهرستان کرمان اعلام داشت: شرور آريا جاويدان كه به اتهام محاربه از طريق سردستگی گروه مسلحانه جهت برهم زدن ،امنيت عمومي، ايجاد رعب و وحشت، قتل عمدی ،سرقت مسلحانه ،راهزنی ،آدم ربائی مسلحانه در اين دادگاه مورد محاكمه قرار گرفت و به اعدام محكوم و حكم صادره پس از جری تشريفات قانونی در ديوان عالی كشور مورد تائيد قرار گرفت .

وی افزود:آريا جاويدان با تشكيل باندی متشكل از افراد مختلف مسلح به سلاح گرم به ايجاد رعب و وحشت بين مردم در جنوب استان كرمان ،آدم ربائی و سرقت های مقرون به آزار و مسلحانه اقدام می کرده است و پس از ربودن افراد آنها را در منطقه كوه شاه نگهداری مي كرده و از خانواده های ايشان اخاذی مي كرده است .

قربانی گفت: نامبرده چندين فقره آدم ربائی مسلحانه ،قتل عمد،سرقت مسلحانه و غيره در پرونده خود دارد که وی توسط سربازان گمنام امام زمان (ع) دستگير وتحويل مراجع قضائی شد و در اين دادگاه مورد محاكمه قرار گرفته و به اكثر جرائم خود اقرار صريح داشته است.

این مقام قضایی در ادامه خاطرنشان ساخت: متهم به اتهام محاربه به اعدام محكوم و حكم مذكور مورد تائيد ديوان عالی كشور قرار گرفت و بعد از ابلاغ به وی و وكيلش پرونده به اجرای احكام دادسرای عمومی و انقلاب كرمان ارسال شده است .
نام:
ایمیل:
* نظر: