اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۸ تير ۱۳۹۶ - 09 July 2017
معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای استان فارس خبر داد
معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفا استان فارس از مشارکت مالی 66 میلیارد ریالی خیرین استان فارس به طرح‌های آبرسانی شهری در سال‌های اخیر خبر داد.
مشارکت 66 میلیارد ریالی خیرین استان فارس در طرح‌های آبرسانیبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، سید جلال فرهادی معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفا استان فارس ضمن ابراز خرسندی از مشارکت‌های مردمی در اجرای طرح‌های عام المنفعه، به ویژه پروژه‌های آبرسانی در استان فارس گفت: مشارکت مردم در فعالیت‌های خیر خواهانه و عام المنفعه در فرهنگ مردم ایران قدمتی دیرینه دارد. در همین راستا استان پهناور فارس از دیر باز محل تجلی اقدامات خداپسندانه خیرین در عرصه‌های مختلف به ویژه در احداث و اجرای طرح‌های آبرسانی در شهرهای استان بوده است.

فرهادی در همین خصوص ادامه داد: یکی از سیاست‌های دولت و وزارت نیرو در دولت یازدهم جذب مشارکت‌های مردمی و سرمایه گذاری غیر دولتی نظیر کمک‌های خیرین، سرمایه گذاری بخش خصوصی و .... در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های آب و فاضلاب بوده است که در همین راستا طی سال‌های اخیر قریب به 66 میلیارد ریال توسط خیرین خیر اندیش استان فارس برای اجرای پروژه‌های آبرسانی عام المنفعه در 14 شهر استان کمک‌های مالی شده است.

بر همین اساس در سال‌های اخیر در حوزه آبرسانی در 14 شهر استان، 15 حلقه چاه، 12 قطعه زمین به منظور احداث چاه یا مخزن، 7000 متر مکعب مخزن ذخیره آب شرب، کمک به احداث ساختمان‌های اداری و اجرای 18 کیلومتر خط انتقال آبرسانی با کمک 66 میلیارد ریالی خیرین انجام شده است.. 

نام:
ایمیل:
* نظر: