اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۱۷ تير ۱۳۹۶ - 08 July 2017
پردیس تئاتر «شهرزاد» هفته آینده به طور رسمی با نمایش «لامبورگینی» آغاز به کار می‌کند.
افتتاحیه‌ تماشاخانه‌ای با ظرفیت بیش از 700 صندلی
به گزارش عصرپرس به نقل از روابط عمومی این مجموعه، مصطفی قرباندوست مدیرعامل پردیس تئاتر شهرزاد اعلام کرد: این پردیس با سه سالن و بیش از ٧٠٠ صندلی در حال حاضر بزرگترین بلک‌باکس خصوصی کشور با امکانات فنی مناسب است که سعی شده درخور شأن هنرمندان و مخاطبان باشد.

وی ادامه داد: این مجموعه از دو هفته قبل به صورت آزمایشی افتتاح شد و هم اکنون چهار نمایش "هملت۲۰۱۷" به کارگردانی کیومرث مرادی، "ماه پیشونی" به کارگردانی آزاده انصاری، "بیست و یک" به کارگردانی بهادر مالکی و "بهمن کوچیک" به کارگردانی مهران نائل درسالن‌های این مجموعه درحال اجرا هستند.

مصطفی قرباندوست مدیر عامل این پردیس در آستانه افتتاح رسمی این مجموعه کادر اجرایی پردیس تئاتر شهرزاد را به این ترتیب معرفی کرد؛ مدیرهنری: اشکان خطیبی، مدیراجرایی: مهدی علی‌نژاد، مدیرهماهنگی: پرستو ترکمان، مدیرفنی: علی اکبر صدیقی‌نیا و مدیر روابط عمومی: عباس غفاری.

به گفته وی در طراحی و پیشبرد پردیس تئاتر شهرزاد هنرمندان زیادی مشاوره داشتند که به علی رفیعی، مهدی شفیعی (مدیرکل هنرهای نمایشی)، بهروز غریب پور، آتیلا پسیانی، مجید رجبی معمار (مدیرعامل خانه هنرمندان ایران)، حسین پارسایی، حسین پاکدل، سیامک احصایی، حسین مسافرآستانه، قاسم جعفری، سید عظیم موسوی، رحمت امینی، فرشید مصدق، پژمان پشمچی زاده (معاون شهرسازی شهرداری تهران) و نصرالله آبادیان (شهردار منطقه۱۱) می‌توان اشاره کرد.

پردیس تئاتر شهرزاد درخیابان حافظ، تقاطع خیابان‌های نوفل لوشاتو و رازی شماره ۷۴ واقع شده و هفته آینده با حضور هنرمندان، اهالی رسانه و مدیران تئاتر با اجرای نمایش "لامبورگینی" به کارگردانی سیامک صفری رسما افتتاح خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: