اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۱۴ تير ۱۳۹۶ - 05 July 2017
رئيس کلانتري101 تجريش از دستگیری اعضای باند سارقان لوازم و محتويات خودرو معروف به «نادر کلک» به اتهام 80 فقره سرقت خبر داد.
باند نادر کلک متلاشی شد
به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا ناصری نژاد درتوضيح این خبر، گفت:در پي وقوع چندین فقره سرقت لوازم و محتويات خودرو ، موضوع در دستور كار عوامل تجسس  قرار گرفت كه در نتیجه با بررسي و تجميع مستندات موفق به پیدا کردن سرنخي از سارقان شدند.

وی افزود: سارقان در قالب يك تيم چهار نفره و با تهيه منزل مجردي در منطقه چيذر به صورت باندي با عنوان باند " نادر كلك " اقدام به فعاليت هاي مجرمانه از قبیل سرقت، تهيه و توزيع مواد مخدر و خريد و فروش اموال مسروقه می کردند.

رئيس کلانتري101 تجريش با اشاره به اینکه با تعقيب و مراقبت هاي انجام شده سرانجام طي يك عمليات ضربتي و غافلگيرانه چهار تن از اعضا این باند دستگیر شدند، عنوان داشت: در بازرسي اولیه دو جفت باند خودرو، دو عدد باطري، يك عدد ترانس، پنج دستگاه گوشي تلفن همراه و مقادیری مواد مخدر كشف شد.

سرهنگ ناصری نژاد بیان داشت: در بازجویی های فنی صورت گرفته متهمان به 80 فقره سرقت هاي لوازم و محتويات خودرو ، خريد و فروش اموال مسروقه و تهيه و توزيع مواد مخدر اعتراف کردند.
وی افزود: در بررسي انجام شده مشخص شد یکی از متهمان دستگیر شده به جرم سرقت و خريد اموال مسروقه از سوي شعبه 12 بازپرسي دادسراي ناحيه 3 ونك تحت تعقيب كيفري است ؛همچنين این فرد و یکی دیگر از اعضا این باند از سابقه داران و سارقان حرفه اي  هستند.

رئيس کلانتري101 تجريش خاطرنشان کرد: پس از تكميل تحقيقات با توجه به اعتراف متهمان و كشف اموال مسروقه، متهمان  برای شناسايي مالباختگان و دستگيري ديگر همدستانشان در اختيار پايگاه يكم پليس آگاهي تهران قرار گرفتند.
نام:
ایمیل:
* نظر: