اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۱۳ تير ۱۳۹۶ - 04 July 2017
فرمانده یگان ویژه استان تهران از نجات جان سه مسافر تهرانی که در سواحل دریا شهرستان بندر انزلی در حال غرق شدن بودند، خبرداد.
نجات 3 مسافر از غرق شدن با هوشیاری پلیس ویژه
به گزارش عصرپرس ازپایگاه خبری پلیس؛  سرهنگ بهمن علیپور در تشریح این خبر، اظهارداشت: ساعت 18:30 روز گذشته، اعضای یک خانواده تهرانی بدون توجه به تذکرات و اخطار های گشت های یگان ویژه در منطقه خطر آفرین بخش "اطباء" شهرستان بندر انزلی وارد آب شدند اما به علت عدم آشنایی به فن شنا، پدر 32ساله،دختر خردسالش و مرد 25 ساله ای که در خطر غرق شدن قرار گرفتند.

وی افزود: با هوشیاری و اطلاع رسانی به موقع گشت ساحلی پلیس، اکیپ ناجیان غریق مستقر در ساحل توانستند جان هموطنان عزیزمان را در یک حرکت فداکارانه و انسان دوستانه از مرگ حتمی نجات دهند.

فرمانده يگان ويژه استان گيلان ادامه داد: اکیپ گشت ساحلی پلیس در کوتاه ترین زمان ممکن، تیم اورژانس را در محل حاضر کرد تا اقدامات اولیه درمانی را برای احیای افراد نجات یافته انجام دهند که بحمداله در حال حاضر وضعیت جسمانی نجات یافتگان خوب است.

اين مقام انتظامی به تلاش بی وقفه گشت های ساحلی یگان ویژه در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی سواحل دریا و کاهش چشمگیر ناهنجاری های اجتماعی اشاره و تصریح کرد : امسال با اجرای طرح دریا در طول 280 کیلومتر نوار ساحلي، كاهش چشمگیر تخلفات، ناهنجاری های اجتماعی و نیز غرق شدگان را نسبت به سال گذشته را شاهد هستيم كه اين امر با تلاش سخت كوشانه گشت هاي ساحلي پليس به دست آمده است .

سرهنگ  علیپور در خاتمه گفت: با توجه به تعطیلات تابستانی و بهره برداری مسافران و شهروندان از سواحل دریا توصیه می‌شود کسانی که قصد استفاده از سواحل دریا این نعمت خدادادی را دارند حتماً نکات ایمنی را رعایت کرده و به اخطار ناجیان غرق و گشت های پلیس یگان ویژه در سواحل توجه لازم را داشته باشند که خدای نکرده برای اعضای خانواده آنها اتفاق ناگواری رخ ندهد. 
نام:
ایمیل:
* نظر: