اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۳۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۱۰ تير ۱۳۹۶ - 01 July 2017
مدیرکل حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌‌ها گفت: طرح توزیع سوخت بر اساس پیمایش که از سال 94 برای ناوگان حمل و نقل عمومی برون‌شهری عملیاتی شده بود، این‌بار برای ناوگان باری و مسافری درون‌شهری در حال اجراست و بر اساس مصوبه مربوطه، این طرح با اضافه شدن ناوگان دیزلی درون‌شهری تکمیل می‌شود.
اجرای  طرح پیمایش برای ناوگان دیزلی درون‌شهریه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شانا، امیر جعفرپور مدیرکل حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌‌ها گفت: مالکان ناوگان حمل و نقل دیزلی تا پایان شهریورماه فرصت دارند در یکی از مجموعه‌های درون‌شهری و برون‌شهری ثبت‌نام کنند تا از سهمیه سوخت محروم نشوند.

وی افزود: سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل دیزلی که تا پایان شهریورماه در این طرح شناسایی نشده باشند به طور کلی قطع می‌شود و برای اجرای فاز بعدی این طرح اقدام خواهد شد.

شهرام آدم‌نژاد، معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری نیز در این مورد گفت: در مرحله نخست، شناسایی ناوگان در دستورکار قرار گرفت و مالکان ناوگان گازوئیل سوز که در درون شهرها بار حمل می‌کنند، با مراجعه به سایت www.utcms.ir باید اطلاعات خود را ثبت کنند.

تاکنون در فروردین‌ماه 5 درصد، در اردیبهشت‌ماه 10 درصد و در خردادماه 25 درصد از سهمیه سوخت ناوگانی که مالکانشان از ثبت‌نام در سامانه وزارت کشور خودداری کرده‌اند، کسر شده است.

طرح توزیع سوخت بر اساس پیمایش که از سال 94 برای ناوگان حمل و نقل عمومی برون‌شهری عملیاتی شده بود، این‌بار برای ناوگان باری و مسافری درون‌شهری در حال اجراست و بر اساس مصوبه مربوطه طرح کلی توزیع سوخت بر اساس پیمایش با اضافه شدن ناوگان دیزلی درون‌شهری تکمیل می‌شود.

شناسایی ناوگان دیزلی که مخصوص حمل بار و مسافر در داخل شهرها هستند، گام نخست ساماندهی به منظور تخصیص سوخت است.

نام:
ایمیل:
* نظر: