اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۱۰ تير ۱۳۹۶ - 01 July 2017
سرپرست اداره کل تامین دام شرکت پشتیبانی امور دام خبرداد
سرپرست اداره کل تامین دام شرکت پشتیبانی امور دام گفت: به منظور تعادل بخشی قیمت وتنظیم بازار روزانه 30 تن گوشت گرم گوسفندی در 400 نقطه تهران با قیمت مناسب عرضه می شود.
توزیع روزانه 30 تن گوشت گرم گوسفندی در 400 نقطه تهرانبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، منوچهر توسلی سرپرست اداره کل تامین دام شرکت پشتیبانی امور دام با اعلام این خبر گفت: ستاد تنظیم بازار در وزارت جهاد کشاورزی در راستای تعادل بخشی به قیمت گوشت قرمز و جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت ها در کنار حمایت از تولید داخلی، سیاست واردات گوشت قرمز سبک از آسیای میانه و استرالیا را از ابتدای امسال اتخاذ کرده است.

 منوچهر توسلی افزود:گوشت گرم گوسفندی وارداتی با کیفیت در نقاط مختلف تهران از جمله 25 فروشگاه افق کورش، 55 غرفه در میادین میوه و تره بار، 12 فروشگاه شهروند، 9 فروشگاه رفاه و مجتمع گوشت ملاصدرا با قیمت مناسب عرضه می شود.

وی با بیان این که گوشت گرم گوسفندی توسط بخش خصوصی وارد و با مدیریت شرکت پشتیبانی امور دام توزیع می شود،گفت: گوشت های گرم گوسفندی وارداتی از آسیای میانه با قیمت مصوب در ستاد تنظیم بازار وزارت جهاد کشاورزی بر اساس قیمت لاشه به قرار هر کیلو گرم 31هزار و 500 تومان و گوشت وارداتی از استرالیا با قیمت هر کیلو گرم 33 هزار تومان در فروشگاه های زنجیری تهران به دست مصرف کننده می رسد.

 توسلی افزود: واردات و توزیع این محصول با نظارت دقیق سازمان دامپزشکی کشور و سازمان حمایت از مصرف کنند وتولید کننده و بر اساس موازین ذبح شرعی صورت می گیرد.

وی در عین حال از توزیع گوشت گرم گوسفندی وارداتی به میزان 16 تن در استان های البرز، 15 تن در قم و سه تن در آذربایحان غربی خبر داد و اعلام کرد: به زودی این محصول به استان های یزد، خراسان رضوی و همدان ارسال می شود.

سرپرست اداره کل تامین دام شرکت پشتیبانی امور دام اذعان داشت: در صورت همکاری صنف قصابان تهران، گوشت گرم گوسفندی وارداتی با قیمت مصوب در فروشگاه های خرد سطح تهران نیز عرضه خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: