اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۰۷ تير ۱۳۹۶ - 28 June 2017
نمایشگاه نقاشی هادی اکبری با عنوان «تصنیفی دوباره در نقاشی قاجاری»، از 9 تا 13 تیرماه جاری، در موزه رضا عباسی برگزار می‌شود.
نمایشگاه «تصنیفی دوباره در نقاشی قاجاری» در موزه رضا عباسی
به‌گزارش عصرپرس به‌نقل از روابط‌عمومی موزه رضا عباسی، این نمایشگاه شامل 12 اثر از اولین آثار تابلونقاشی‌های این هنرمند است که هشت تابلو مربوط به چهره‌نگاری دوره قاجاری و چهار تابلو الهام‌گرفته از تصاویر کاشی‌کاری‌های کاخ گلستان است که با تکنیک رنگ‌روغن روی بوم و در ابعاد 70در50 و 60در60 اجرا شده است.

هادی اکبری، برگزاری پنج نمایشگاه انفرادی کاریکاتور و یک نمایشگاه گروهی کاریکاتور را در کارنامه فعالیت خود دارد و تاکنون چندین لوح تقدیر از جشنواره‌های داخلی و خارجی کسب کرده است.

کسب لوح تقدیر از جشنواره بین‌المللی جیازینگ چین و کسب لوح تقدیر از جشنواره بین‌المللی بوستون آمریکا و راه‌یابی چندین اثر این هنرمند به نمایشگاه‌های پرتغال و لبنان ازجمله افتخارات اوست.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه از ساعت 16 تا 18:30 پنجشنبه 8 تیرماه برگزار می‌شود و این نمایشگاه از ساعت 9 تا 17 آماده میزبانی از علاقه‌مندان است.

موزه رضا عباسي درخيابان شريعتي، نرسيده به پل سيد‌خندان، پلاک 892 قرار دارد و علاقه‌مندان براي اطلاعات بيشتر مي‌توانند با شماره‌تلفن 88535135 تماس بگيرند.

نام:
ایمیل:
* نظر: