اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۰۴ تير ۱۳۹۶ - 25 June 2017
نماز عید فطر فردا به امامت رهبر انقلاب در مصلای امام خمینی تهران برگزار می شود.

برگزاری نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب

به گزارش عصرپرس، درهای مصلی از ساعت 5 صبح فردا به روی میهمانان خدا باز می شود.

شرکت اتوبوسرانی و مترو تهران برای تسهیل در تردد نمازگزاران به محل اقامه نماز عید، خدمات ویژه و سرویس های فوق العاده در تمام خطوط ارائه می کنند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: به مناسبت عید فطر و تسهیل تردد نمازگزاران این عید سعید، مترو تهران خدمات ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

احمدی بافنده گفت: مترو تهران برای  تسهیل در تردد نمازگزاران به محل اقامه نماز عید در مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، خدمات ویژه و سرویس‌های فوق العاده‌ای را در تمام خطوط مترو ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه خدمات مترو تهران از ساعت پنج و ۳۰ دقیقه صبح در  عید فطر تا پایان مراسم به طور رایگان ارائه می‌شود، افزود: که در این روز تعداد حرکت قطار‌ها نسبت به برنامه عادی در روزهای تعطیل افزایش می‌یابد که در این راستا فاصله گذر قطارهای خط ۱ و ۲ مترو تهران به ۵ دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در ادامه با اشاره به اینکه فاصله گذر حرکت قطار‌ها در خط ۴ مترو هر ۵ دقیقه یکبار خواهد بود، گفته است: فاصله مسافرگیری در خط ۳ مترو هم به ۹ دقیقه کاهش می‌یابد.

وی افزود: مسافرگیری در خط ۷ نیز همانند سایر خطوط از ۵ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز می‌شود و در صورت افزایش مسافر سرویس دهی در این خط نیز افزایش می‌یابد.

به گفته احمدی بافنده تردد مسافران در تمام ایستگاه‌های مترو تهران به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و این آمادگی وجود دارد تا در صورت نیاز قطارهای فوق ‌العاده اعزام شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: