اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۳۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - 17 November 2023
وزیر صمت در نشست با فعالان اقتصادی شهرستان بروجن:
وزیر صنعت، معدن و تجارت صنعت‌گران را فرمانده‌‌های جبهه اقتصادی در کشور برشمرد و از رفع مشکلات آنها در کمترین زمان ممکن خبر داد.
صنعت‌گران فرمانده‌‌های جبهه اقتصادی در کشور هستندبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از وزارت صمت، «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت، در نشستی صمیمانه با بیش از ۸۰ نفر از صنعت‌گران، معدنکاران و بازرگانان شهرستان بروجن اهم مشکلات و موانع تولید این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

علی‌آبادی در خصوص دریافت تسهیلات که یکی از اصلی‌ترین درخواسته‌های صنعت‌گران بود، گفت: ما ۱۲ هزار میلیارد تومان بودجه به استان چهار محال و بختیاری تزریق کردیم که با توجه به بررسی استاندار و بانک‌ها، بین صنعت‌گران توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات حق قانونی کسی نبوده و یک توافق دو طرفه است که صنعت‌گر به جهت تامین سرمایه از آن استفاده خواهد کرد، ادامه داد: در مسیر حمایت از صنعت‌گران، با بانک مرکزی مذاکراتی صورت گرفته است که با اعطای این تسهیلات، مشکلات بسیاری از آنها برطرف خواهد شد.

وزیر صمت با اشاره به اینکه صنعت‌گران فرمانده‌‌های جبهه اقتصادی در کشور هستند، اضافه کرد: تولیدکنندگان باید همان‌گونه که درآمد‌زایی می‌کنند با همان شیوه، حقوق کارگران را پرداخت کنند زیرا تلاش بی‌وقفه نیروها و کارگران، کمک بسزایی در پیشرفت واحد‌های تولیدی دارد.

وی از تامین ارز جهت توسعه و تولید کارگاه‌های تولیدی برای صنعت‌گران با توجه به نیاز آنها خبر داد و یادآور شد: جهت رسیدگی و برطرف کردن مشکلات صنعت‌گران در کمترین زمان ممکن، اقدامات لازم را انجام می‌دهیم. همچنین پس از بازدید از واحد‌های صنعتی، مشکلات آنها در اسرع وقت برطرف خواهد شد.

علی‌آبادی از پاسخگویی و رسیدگی به تمامی مکاتبات توسط وزارتخانه و ارجاع آنها به مسئولان استانی در کمترین زمان ممکن، خبر داد و گفت: به آینده امیدوار باشید زیرا ما برای برطرف کردن مشکلات صنعت‌گران نهایت تلاش و همکاری را خواهیم داشت.



نام:
ایمیل:
* نظر: