اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۰۳ تير ۱۳۹۶ - 24 June 2017
مدیر پدافند غیر عامل شرکت فاضلاب تهران خبرداد
مدیر دفتر پدافند غیر عامل شرکت فاضلاب تهران گفت: سرورهایی برای پایش آنلاین شبکه و آنالیز بدافزارها در شرکت فاضلاب تهران مستقر شد.
سرورهای پایش شبکه‌های اطلاعاتی در شرکت فاضلاب تهران مستقر شدبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، مهرداد نابغه مدیر بحران و پدافند غیر عامل شرکت فاضلاب تهران به ویژگی های این نرم افزار اشاره کرد و گفت:این سازو کار در حوزه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات شرکت به خصوص در حوزه «حوادث رایانه‌ای» فعالیت می‌کند.

وی افزود: ارائه خدمات برای کنترل و نظارت امنیت شبکه در زمینه های شناسایی نقص ها و نقاط آسیب پذیر موجود در شبکه، هشدار در مواقع تهدیدات و حملات سایبری در سیستم  به صورت آنلاین و همچنین ارائه راهنمایی‌ها و مشاوره‌های مفید برای جلوگیری از حوادث امنیتی احتمالی از جمله حوزه‌های کاری سیستم امنیتی آرما سیم است.

این مقام مسئول شرکت فاضلاب تهران خاطر نشان کرد: با توجه به احتمال اختلال در سیستم سایبری و شبکه اطلاعاتی شرکت در نتیجه حملات و تهدیدات باج افزار ها و خطرات ناشی از این تهدیدات که منجر به از دست دادن داده ها می شود، پدافند و دفاع در برابر آنها بسیار حائز اهمیت است. 

نابغه با اشاره به این که این سیستم پایش آنلاین نشان می دهد که چه کسانی و از کجا در تلاش هستند تا از  سوییچ های امنیتی شرکت عبور کرده و وارد فضای اطلاعاتی شرکت شوند، افزود: این ساز و کار موقعیت های حمله کنندگان به شبکه را مشخص می کند و پروتوکل مورد استفاده را شناسایی و یک گزارش کامل مدیرتی امنیتی شبکه ارائه می دهد. 

این پروژه که با همکاری واحد فناروی اطلاعات و ارتباطات شرکت فاضلاب صورت پذیرفته ،  برای اولین بار در سطح آبفا استان تهران انجام شده است .

نام:
ایمیل:
* نظر: