اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - 21 June 2017
رییس کل دادگستری لرستان خبر داد
رییس کل دادگستری لرستان گفت: در سال گذشته 137 هزار پرونده وارد دستگاه قضایی لرستان شده که به همین میزان هم پرونده مختومه شده است.
رسیدگی به 137 هزار پرونده در محاکم قضایی لرستان در سال 95به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی لرستان، محمدجعفر بدری رییس کل دادگستری لرستان در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات استان گفت: میانگین پرونده ورودی به دادگستری لرستان از میانگین کشوری پایین تر است و قضات در فضای خوبی توانسته اند به دعاوی رسیدگی کنند.

بدری افزود: در مجموع از پرونده های وارده به سیستم دادگستری تنها 17 درصد خواستار تجدید نظر شده اند.

وی در ادامه با اشاره به پرونده های مقابله با جرایم خشن نیز گفت: در سال گذشته 3 تن و 600 کیلوگرم کشفیات انواع مواد مخدر داشته ایم که اغلب این متهمین دستگیر و حکم آنها صادر شده است.

رییس کل دادگستری لرستان افزود: حدود 30 گزارش در خصوص انتخابات مدیران اجرایی تشکیل شده که این تخلفات در رده های مختلف مدیریتی بوده و در حال رسیدگی به آنها هستیم.
بدری تصریح کرد: همچنین در مدت یاد شده یک هزار و 777 قبضه اسحله کشف و پرونده تشکیل شده است.

وی در خصوص پرونده های تصادفات در استان نیز اظهار داشت: در بحث تصادفات نیز بیش از  9 هزار و 500 پرونده جرحی و فوتی داشته ایم که از این میزان 461 نفر فوت شده اند.
وی در ادامه با اشاره به برخی طرح های نیمه تمام استان نیز گفت: برخی طرح های خدملتی بدون برنامه و اعتبار مورد نیاز آغاز به کار می کنند و در نیمه راه با تعطیلی طرح، موجبات نارضایتی مردم را فراهم نی کنند.

بدری افزود: طرح زیرگذر بهارستان در خرم آباد بدون داشتن اعتبار مورد نیاز از دو سال قبل شروع شده که به دلایل مختلف این طرح تعطیل شده و دستگاه قضایی با تلاش های سازمان بازرسی و دادستان مرکز استان افراد و دستگاههای متولی را احضار کرده است.

وی گفت: دستگاه قضایی و امنیتی در استان اقدامات گسترده ای را انجام داده و با هماهنگی و همکاری بین بخشی توانسته ایم با اقدامات پیشگیرانه از وقوع برخی جرایم جلوگیری کنیم.

وی در ابتدای این نشست نیز ضمن تقدیر از زحمات رسانه های استان در اطلاع رسانی دقیق و به موقع گفت: در استان لرستان با توجه به التهابات سیاسی به واسطه هدایت اصحاب رسانه انتخابات با مشارکت حداکثری مردم برگزار شد.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات همه نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرد و مردم در فضایی آزاد و سالم در پای صندوق های رای حاضر شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: