اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۳۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - 17 June 2017
والیبالیست های ایران امشب در شرایطی به مصاف لهستان می روند که امید آن ها برای صعود کم رنگ شده است.

کور سوی امید بلند قامتانبه گزارش سرویس ورزشی عصرپرس، پس از باخت دو شب قبل ایران در برابر تیم قوی امریکا، والیبالیست ها با روحیه ضعیف به مصاف لهستانی می روند که از امتیاز میزبانی سود میبرد.

البته کولاکوویچ سرمربی تیم ملی از بازیکنان خود خواسته است شکست برابر آمریکا را فراموش کنند و با روحیه به دیدار دوم از هفته سوم بروند.

وی گفت: بازی هفته اول برابر لهستان با بازی هفته سوم کاملاً متفاوت است و اصلاً قابل مقایسه نیست. در واقع، ایران توانست لهستان را در بازی اول سورپرایز کند. اما این بار تیم ایران در لهستان در حضور تماشاگران لهستانی به میدان می‌رود.

کولاکوویچ با بیان اینکه حضور تماشاگران لهستانی می‌تواند برای بازیکنان ایران انگیزه ای برای تلاش بیشتر در مسابقه با لهستان باشد، گفت: تاریخچه بازی‌های ایران و لهستان نشان می‌دهد که ایران بازی‌های بسیار خوبی برابر این تیم انجام داده است. امیدوارم بازیکنانم شکست برابر آمریکا را به فراموشی بسپارند و بدون توجه به آن به بازی بعدی خود در روز جدید فکر کنند. 

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد میزان آمادگی بازیکنان برای مسابقه با لهستان گفت: بازیکنان همه آماده هستند. در ست نخست بازی با آمریکا، شروع خوبی نداشتند و برای برد انرژی نگذاشتند. اما در ست‌های بعدی وقتی هم که به بازی برگشتند، کمی دیر شده بود و البته تیم آمریکا هم شایسته پیروزی برابر ایران بود چون بسیار با انرژی بازی کرد.

البته این صحبت ها در شرایطی گفته میشود که با شکست 3 بر صفر لهستان در برابر روسیه این تیم هم در شرایط خوبی به سر نمی برد و به گفته خوش‌خبر: لهستان شاداب نیست.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: لهستان هم به دلایلی که نمی‌دانیم چه در زمین مسابقه و چه در خارج روحیه خوبی ندارد و شاداب نیست، تیم ایران هم شانس دارد و چشم امیدمان به این دو مسابقه است.

امیر خوش‌خبر پیش از مسابقه ایران و لهستان در سومین هفته لیگ جهانی والیبال 2017 در شهر «ووچ» لهستان گفت: به محض اینکه به ووچ رسیدیم، بچه‌ها به تمرین آمده‌اند. تمرین با نشاط و خوبی انجام دادند، هم وزنه زدند و هم کار توپی کردند. در این زمان باقی مانده هم تلاش می‌شود بچه ها از نظر روحی و روانی آماده مسابقه با لهستان شوند.

وی افزود:ایران و لهستان تلاش خواهند کرد تا حداکثر امتیاز ممکن را از مسابقه امروز بگیرند، البته روسیه که نشان داد واقعاً تیم قدرتمندی را اعزام کرده است، با اقتدار تیم لهستان را برابر تماشاگران لهستانی شکست داد اما تیم ایران تلاش مضاعفی را برای روسیه خواهد داشت.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 22:55 امروز در هشتمین دیدار دور مقدماتی لیگ جهانی سال 2017 به مصاف لهستان می‌رود.


نام:
ایمیل:
* نظر: