اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۳۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - 05 June 2023
مدیرعامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی با صدور پیامی سالروز ارتحال ملکوتی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.
پیام تسلیت ذوقی بمناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب و قیام خونین ۱۵ خردادبه گزارش عصرپرس از روابط عمومی گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، دکتر مهدی ذوقی مدیرعامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در پیامی سالروز ارتحال ملکوتی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

حضرت امام خمينی (ره) بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران به پشتوانه ملت مجاهد ايران و به مدد الهی پرچم انقلاب را بر پايه استقلال و آزادی بنا نهاد تا فرهنگ واقعی دينی اسلامی را به گوش و جان مردم برساند.

امام خمینی زنده است تا امید زنده است و تا حرکت و نشاط هست و تا جهاد و مبارزه هست. امام خمینی شبنم پاکی بود که پاکی‌اش همیشه به یاد گلبرگ‌ها خواهد ماند. اشکی که همیشه بر گونه‌هایمان جاری است و زخمی که هرگز التیام نخواهد یافت. خرداد، ماه ماتم و غم است. ماتم در عزای والا مردی که در سایه مردانگی و تدبیرش هویت پنهان خویش را باز یافتیم. خرداد، ماه اندوه است. اندوه فراق مرزبان حماسه و ایثار. مردی که ستایش تمام عصرها و نسل‌ها را در پیشگاه خویش برانگیخته است. خرداد، ماه اشک و آه است. در وداع مردی که با آمدنش شب‌های تاریک و بی ترانه ما را به صبح دل‌انگیز و سپید رهایی مبدّل ساخت. آری او، مرد تنهای صحنه‌های آتش و خون، پاک مردی از بیشه عدالت و ایمان و آزاد مردی بی مانند در جهان معاصر بود که آزاد مردان عالم از شمیم نفس‌های گرمش، به زندگی سلام گفتند.

سی و چهارمین سالروز عروج جانسوز و ملکوتی معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شصتمین سال گشت قیام خونین پانزدهم خرداد ماه را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسلمانان جهان اسلام و خانواده بزرگ گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

مهدی ذوقی
مدیرعامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی
نام:
ایمیل:
* نظر: