اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۳۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - 27 May 2023
وزیر کشور آخرین اقدامات برای ساماندهی سواحل را تشریح کرد و گفت: اختیارات لازم باید به استانداران برای ساماندهی سواحل داده شود تا سواحل را برای مسافران آماده کنند.
اقدامات وزارت کشور برای ساماندهی سواحلبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس، احمد وحیدی در حاشیه دیدار با دختران دهه ۸۰ و ۹۰ «بی نهایت شو» عنوان کرد: حضور در بین دختران دهه ۸۰ و ۹۰ توفیقی بود تا امروز در خدمت این عزیزان باشم، این عزیزان یک برنامه مشترکی را با هم دنبال می‌کنند تحت عنوان «بی نهایت شو» که توانستند با یکدیگر ارتباطات خوب و قوی ایجاد کنند که با این ارتباط می‌توانند یک جریان فکری، فرهنگی و اجتماعی را با هم شکل دهد که کار ارزشمندی است و این دیدار فرصتی بود تا در جریان اقدامات آنان قرار بگیرم.

وزیر کشور با بیان اینکه یکی از وظایف ما در حوزه اجتماعی حمایت از چنین حرکت‌هایی است، افزود: در این راستا هم در جریان دغدغه این عزیزان قرار می‌گیریم و هم حمایت‌های لازم از چنین حرکت‌های ارزشمندی صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه درباره آخرین اقدامات وزارت کشور برای اجرای طرح ساماندهی سواحل، گفت: نظارت بر حسن اجرای ساماندهی سواحل بر عهده استانداران استان‌های ساحلی قرار گرفته است تا آنان پیگیری کنند و بعد از آزادسازی سواحل این ساماندهی لازم بود. لذا این اقدام نیازمندی‌هایی دارد که باید تأمین شود.

به گفته وحیدی، ساماندهی سواحل به لحاظ قانونی لازم بود تا برخی از اختیارات به استانداران داده شود و به نوعی سواحل را برای پذیرایی هر چه بهتر مسافران بیارایند که جزو برنامه‌های ساماندهی سواحل است که استانداران کار را دنبال می‌کنند و امیدواریم اختیاراتی که لازم است برای آنها فراهم کنیم تا ساماندهی بهتری صورت گیرد.

وزیر کشور همچنین درباره حریم ۶۰ متری سواحل و پاکسازی سواحل، گفت: برنامه حریم سر جای خودش هست و اجرا می‌شود و در برخی موارد که مربوط به بخش خصوصی بوده، هنوز انجام نشده و کمی پیچیده‌تر است، اما در مجموع این اتفاق کار محقق شده‌ای است.
نام:
ایمیل:
* نظر: