اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 16 May 2023
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز بیش از ۷۰۹ میلیارد ریال به حساب اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم اسفند ۱۴۰۱ تا اول فروردین ۱۴۰۲ به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، خبر داد.
۷۰۹ میلیارد ریال به‌ حساب اعضای بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیانبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از صندوق ذخیره فرهنگیان، حمیدرضا نجف‌پورکردی گفت: سود سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ نیز به حساب این عزیزان واریز خواهد شد، کما اینکه این عزیزان از ارزش مالکانه موسسه نیز برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه مبلغ مذکور شامل واریزی عضو، واریزی تعهد دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی موسسه است که به حساب ۲۰۰۶ نفر از فرهنگیانی که عضو این صندوق بوده‌اند واریز شد، تصریح کرد: در راستای حفظ کرامت فرهنگیان عضو، پرداخت سهم‌الشرکه در سریع‌ترین زمان ممکن و کمتر از یکماه پس از دریافت اطلاعات بازنشستگی، به حساب آنها واریز شده است.

نجف‌پور کردی با اعلام اینکه در سال گذشته بیش از ۲۳ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال به حساب بازنشستگان واریز شد، افزود: واریزی بازنشستگان فروردین اولین واریزی امسال است که با توجه به فراهم بودن زمینه افتتاح حساب غیرحضوری در بانک سرمایه برای اعضای موسسه، از این به بعد واریزی‌ها به حساب بازنشستگان به عاملیت این بانک خواهد بود.

وی با تاکید بر تحول در ساختار امور اعضا در موسسه و نظام پرداخت سهم‌الشرکه اعضای بازنشسته از سه ماه به کمتر از یک‌ماه، گفت: این اولین وجوهی است که فرهنگیان بازنشسته قبل از برقراری حقوق مستمری، به طور کامل و یکجا دریافت می‌کنند.

مدیرعامل موسسه تصریح کرد: فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی موسسه در سراسر کشور یا ادارات تعاون آموزش و پرورش نسبت به عضویت در موسسه اقدام کنند تا از خدمات و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی بهره‌مند شوند.



نام:
ایمیل:
* نظر: