اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - 12 June 2017
معاون برنامه ریزی آموزش و پرورش: دانش آموزان پایه های دوم تا ششم ابتدایی و دانش آموزان دبیرستان های دوره اول تیزهوشان و پیش دانشگاهی تا ساعت 24 امشب برای خرید اینترنتی کتاب های درسی مهلت دارند.

فروش اینترنتی کتابهای درسی فقط تا ساعت 24 امشب

سرویس اجتماعی عصرپرس: حسین طلایی زواره با بیان این مطلب گفت: بیش از 290 هزار دانش آموز تاکنون کتاب های درسی خود را خریداری نکرده اند و باید به پایگاه اینترنتی IRTEXTBOOK.IR مراجعه و نسبت به خرید اینترنتی کتاب های درسی خود اقدام کنند .

به گزارش خبرنگار صدا و سیما، وی تأکید کرد: فروش اینترنتی کتاب های پایه اول ابتدایی و دوره فنی حرفه ای هنرستان ها از 15 تیر آغاز می شود و فروش کتابهای درسی دانش آموزان سایر پایه های تحصیلی نیز از 15 شهریور در کتابفروشی های سطح شهر آغاز  خواهد شد .

طلایی خاطر نشان کرد: قیمت کتابهای درسی امسال نسبت به پارسال تنها 7 درصد افزایش یافته است و اخبار افزایش صد در صدی قیمت کتابهای درسی تکذیب می شود.

وی با تأکید بر اینکه کتابهای درسی امسال به تعداد کافی چاپ شده است از خانواده ها درخواست کرد؛ که کتاب های درسی را به صورت اینترنتی خریداری و از خرید کتاب های درسی از بازار آزاد و پرداخت هزینه های اضافی خودداری کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: