اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۳۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - 15 March 2023
برگزاری جلسات فوق‌العاده دولت در سه نوبت برای رسیدگی به لایحه برنامه هفتم توسعه کشور برای دومین روز ادامه یافت.
سومین جلسه فوق‌العاده دولت برای رسیدگی به لایحه برنامه هفتمبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسات فوق‌العاده هیئت دولت به منظور رسیدگی به برنامه هفتم توسعه کشور، در سه نوبت به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار شد و موادی از این لایحه مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی سند برنامه هفتم توسعه با پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه از روز یکشنبه ۲۱ اسفند ماه در دولت کلید خورد.

همچنین هیات دولت روز دوشنبه ۲۲ اسفند ماه در دومین جلسه فوق‌العاده بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه با تطبیق این لایحه با اسناد بالادستی و سیاست‌های کلی نظام ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم، بر رویکرد توجه به عدالت و پیشرفت، رفع محرومیت و اقتصاد مقاومتی در این برنامه تاکید کردند.

هیات دولت در دومین جلسه فوق‌العاده بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور که به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، پیش‌نویس احکام موضوعات کلیدی برنامه هفتم شامل کلیات و احکام انتظام بخشی مالی عمومی دولت و همچنین اصلاحات ساختار بودجه کشور را مورد بحث و بررسی قرار داد.

اعضای هیات دولت با تطبیق لایحه برنامه هفتم توسعه با اسناد بالادستی و سیاست‌های کلی نظام ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم، بر رویکرد توجه به عدالت و پیشرفت، رفع محرومیت و اقتصاد مقاومتی در این برنامه تاکید کردند.

با دستور رئیس جمهور هیات دولت، روزانه در سه نوبت صبح، بعد از ظهر و شب به صورت فوق‌العاده برای بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه تشکیل جلسه می‌دهد.

مجلس شورای اسلامی پانزدهم اسفند با پیشنهاد دولت، قانون برنامه ششم توسعه را تا زمان تصویب برنامه هفتم، حداکثر برای ۶ ماه تمدید کرد تا دولت مهلت کافی برای تدوین برنامه هفتم را داشته باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: