اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - 08 June 2017
عضو هیأت رئیسه مجلس
امیرآبادی فراهانی گفت: مراسم وداع با پیکر شهدا فردا صبح (جمعه، 19 خردادماه) در مجلس شورای اسلامی با حضور سران سه قوه، مقامات کشوری و لشگری برگزار می شود همچنین مراسم تشییع پیکرهای شهدا بعد از نمازجمعه از دانشگاه تهران انجام خواهد شد

تشریح جزئیات مراسم تشییع پیکر شهدای حوادث تروریستی تهران

سرویس اجتماعی عصرپرس: احمد امیرآبادی فراهانی در تشریح جلسه فوق العاده امروز (پنجشنبه، 18 خردادماه) هیأت رئیسه مجلس که در خصوص حوادث تروریستی روز گذشته تهران برگزار شد، گفت: در این جلسه ابعاد حوادث تروریستی روز گذشته تهران مورد بررسی قرار گرفت و در رابطه با تمهیداتی که باید در آینده بیشتر اندیشیده شود، صحبت شد.

مراسم وداع با پیکر شهدا با حضور سران قوا در مجلس/ مراسم تشییع پس از نمازجمعه دانشگاه تهران

به گزارش خانه ملت،  نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس به مراسم وداع با پیکر شهدای حوادث تروریستی تهران اشاره و عنوان کرد: مراسم وداع با پیکر شهدا فردا صبح (جمعه، 19 خردادماه) در مجلس شورای اسلامی با حضور سران سه قوه، مقامات کشوری و لشگری برگزار می شود همچنین مراسم تشییع پیکرهای شهدا بعد از نمازجمعه از دانشگاه تهران انجام خواهد شد و سپس پیکر برخی از شهدا برای خاکسپاری بنا به درخواست خانواده هایشان به شهرستان ها منتقل شده و سایرین در تهران به خاک سپرده می شوند.

وی ادامه داد: همچنین وزرای کشور و اطلاعات در جلسه غیرعلنی صبح یکشنبه (21 خردادماه) حضور یافته و گزارش های خود را از حوادث روز گذشته ارائه خواهند کرد تا ابعاد موضوع کاملا بررسی شود.

امیرآبادی فراهانی در ادامه با بیان اینکه ملت ایران طی سی و چند سال گذشته با مسائل بزرگی مواجه بودند و در ترورهای کور منافقین بهترین ها را از دست داده اند، عنوان کرد: خون هایی که ریخته می شود باعث دوام نظام جمهوری اسلامی شده و دشمنان با این اقدامات نمی توانند به اهداف خود رسیده و اراده ملت را تضعیف کنند. 

پشتیبانی مجلس تعمیرات طبقات آسیب دیده مجلس و دفاتر نمایندگان را آغاز کرده است

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به آسیب دیدگی طبقات ساختمان مجلس و دفاتر نمایندگان گفت: سقف کاذب، درب ها و سیستم آب و برق طبقات از سوی تروریست ها تخریب و در جریان درگیری نیروهای ویژه صابرین و نوپو با تروریست ها به خصوص در طبقات دوم و چهارم آسیب جدی دیده است.

وی افزود: به همراه آقایان قاضی زاده و وکیلی بازدیدی از طبقات مجلس داشتیم و گزارش ها را به هیأت رئیسه ارائه کردیم ضمن اینکه پشتیبانی مجلس تعمیرات طبقات آسیب دیده مجلس و دفاتر نمایندگان را آغاز کرده است.

متقاضیان ملاقات با نمایندگان در مجلس منتظر اطلاعیه روابط عمومی مجلس باشند

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص زمان آمادگی دفاتر برای پذیرش ملاقات کنندگان خاطرنشان کرد: به محض آماده سازی مجدد دفاتر نمایندگان، روابط عمومی مجلس اعلام رسمی باما تا پیش از آن از متقاضیان ملاقات با نمایندگان درخواست می شود برای ملاقات از 24 خرداد ماه که زمان آغاز هفته سرکشی به حوزه های انتخابیه است به دفاتر استانی نمایندگان مراجعه کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: