اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۳۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - 22 February 2023
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در سال آینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به توسعه زیرساخت های بخش فرهنگ اهتمام خواهد داشت، گفت: در حوزه نیروی انسانی نیز با پیگیری هایی که با سازمان اداری و استخدامی داشتیم، مصوبه ای آماده شده تا بخش مهمی از دغدغه های آنها برطرف شود.
توسعه زیرساخت های بخش فرهنگ در سال آیندهبه گزارش سرویس فرهنگی عصرپرس، محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به تحریم خود از سوی اتحادیه اروپا گفت: موضوع مهمی نیست و شما هم خود را درگیر این‌ موضوع نکنید.

شورای وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا یکم اسفند ۱۴۰۱ پنجمین بسته تحریمی علیه ایران را در تداوم حمایت از اغتشاشات اخیر تصویب کردند. در بسته تحریمی جدید، دو نهاد و ۳۲ شخصیت ایرانی، از جمله وزرای فرهنگ و آموزش و پرورش، مقامات اطلاعاتی و نمایندگان مجلس به اتهام آن چه ارتباط با «سرکوب امنیتی معترضان» عنوان شده تحریم شده‌اند؛ ایران در اقدامی متقابل ۱۳ نهاد، ۱۵ فرد اروپایی و ٨ انگلیسی را تحریم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال آینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به توسعه زیرساخت های بخش فرهنگ اهتمام خواهد داشت، افزود: در حوزه نیروی انسانی نیز با پیگیری هایی که با سازمان اداری و استخدامی داشتیم، مصوبه ای آماده شده تا بخش مهمی از دغدغه های آنها برطرف شود.

اسماعیلی درباره ادغام خبرگزاری ها نیز گفت: خبرگزاری ها دو بخش است؛ گروهی که در زیرمجموعه وزارت ارشاد است که می خواهیم اینها را ساماندهی کنیم؛ گام بعدی در دولت است که نیازمند توافق های بین دستگاهی است که آن را پیش خواهیم برد.
نام:
ایمیل:
* نظر: