اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - 07 June 2017
بروجردی
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اقدامات تروریستی اخیر در مجلس را با هدف اختلال در امنیت پایدار کشور دانست و گفت : چنین حرکات بچگانه ای نمی تواند مخل امنیت پایدار ملت و کشور ما باشد.
هدف اقدامات تروریستی اخیر؛ اختلال در امنیت پایدار کشور
به گزارش عصرپرس به نقل از خبرگزاری صداو سیما علاءالدین بروجردی در گفتگوی زنده با بخش خبری نیمروزی شبکه یک سیما در تشریح عملیات تروریستی صبح امروز در مجلس تصریح کرد : حدود ساعت 10 صبح امروز در داخل صحن علنی خانه ملت اطلاع از درگیری در ورودی ساختمان دفاتر نمایندگان دادند .

وی افزود : به دلیل آنکه این ساختمان متاثر از حضور مردم است لذا از حداقل حفاظت های ویژه برخوردار است و صرفا بازرسی ها در حد کنترل امنیتی انجام می شود .

بروجردی ادامه داد : تروریست ها با استفاده از سلاح گرم در بدو ورود اقدام به تیراندازی کرده بودند که با مامور حفاظتی سپاه مستقر در مدخل ورودی این ساختمان تبادل آتش کردند و با استقرار در ساختمان ملاقات های مردمی نمایندگان، شروع به تیراندازی به مردم عادی کردند که مجروحان به سرعت به بیمارستان منتقل شدند .
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس این تروریست ها را آموزش دیده خواند و گفت : این عملیات با هدف مختل کردن امنیت پایدار کشور انجام شده بود .

وی افزود : نیروهای اطلاعاتی ، امنیتی و سپاه پاسداران به سرعت وارد عمل شده و تا یکی دو ساعت بعد از آن نیز صدای تیراندازی شنیده می شد که البته به سرعت تحت کنترل درآمد .

بروجردی گفت : یکی از عوامل انتحاری خود را منفجر و فرد دیگر در درگیری با نیروهای امنیتی کشته شد .

وی ادامه داد : برای پاکسازی نهایی، نیروهای امنیتی هم اکنون در ساختمان دفاتر نمایندگان مستقر هستند و همچنان اقدامات عملیاتی برای حفظ آرامش و امنیت ادامه دارد .

رئیس کمیسیون امنیت ملی، مجلس را دارای جایگاه مردمی دانست و خاطر نشان کرد : با توجه به بحران کشورهای پیرامون ما لذا عملا دشمنان امنیت پایدار ما را هدف قرار داده اند اما بدون تردید در این کشور پهناور و با امنیتی پایدار، چنین حرکات بچگانه ای نمی تواند مخل امنیت ما باشد .

نام:
ایمیل:
* نظر: