اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۳۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - 08 February 2023
وزیر فرهنگ در حاشیه هیات دولت:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استقبال مردم از جشنواره فیلم فجر را خوب توصیف کرد و گفت: در برخی شهرهای بزرگ، بلیت فیلم ها به دلیل تقاضای بالای مردم نایاب شده است.
سال پررونقی برای سینما پیش بینی می کنیمبه گزارش سرویس فرهنگی عصرپرس، محمد مهدی اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با تبریک ایام دهه فجر گفت: جشنواره فیلم فجر از هفدهم بهمن ماه به مراکز استان ها رفته و فوق العاده استقبال خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: گزارش‌هایی که من شب گذشته داشتم این بود که بلیت‌ها نایاب در شهرهای بزرگ نایاب شده‌اند و تقاضای زیادی هم برای نمایش فیلم در شهرهای خارج از مراکز استان‌ها داریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: من به دوستان سازمان سینمایی گفته‌ام که سینمای سیار و فیلمهای منتخب را تا دل روستاها و مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان در خوزستان در استان‌های به ویژه استان های دارای زیرساخت‌های کمتر ببرند که دوستان آن را در دستور کار قرار داده‌اند.

اسماعیلی تاکید کرد: جشنواره فجر با رونقی بیشتر از سال های پیش در حال پیگیری است؛ ما بیشتر از توقعاتمان در حوزه عدالت فرهنگی پیش رفته‌ایم؛ در این جشنواره ۷۵ فیلم ثبت نام کردند و حدود ۱۰ فیلم اولی داریم که ۲ مورد آن کارگردان خانم دارند.

وزیر ارشاد گفت: برای سال آینده، سال پررونقی برای سینما پیش‌بینی می‌کنیم.

اسماعیلی با بیان اینکه جشنواره موسیقی فجر نیز از ۲۸ بهمن آغاز می شود، خاطر نشان کرد که جشنواره هنرهای تجسمی فجر نیز در حال برگزاری است.

وی از خبرنگاران دعوت کرد که از نمایشگاه آیینه در آیینه موزه هنرهای معاصر بازدید کنند.

به گفته وزیر ارشاد، امروز آخرین روز از نمایشگاه فضای مجازی است که تولیدات محتوایی در حوزه فضای مجازی عرضه کرده و با استقبال خوب مردم و کاربران روبرو شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: