اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۳۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - 07 February 2023
مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران:
مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه هنر‌کمال‌گرا و متعالی ما در فرهنگ شاهد و ایثارگر نمایان است ، گفت: بزرگترین هنرمندان ما شهدا و ایثارگران هستند چرا که هنر و اثر آنها به قرب الهی رسیده است.
بزرگترین هنرمندان ما شهدا و ایثارگران هستندخبرنگار: معصومه مرادی

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی عصرپرس، رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در همایش تجلیل از هنرمندان شاهدو ایثارگر استان کرمانشاه با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، گفت: استان کرمانشاه با تاریخی کهن و صبری به اندازه کوه های زاگرس همواره خوش درخشیده و ۳۰۰ نخبه شاهد و ایثارگر در این استان می درخشند.

وی گفت: بنیاد شهید از میوه پرثمره انقلاب و ما حصل تدبیر امام خمینی است و امروز در مدیریت این نظام قدرت، شهدا و خانواده های شاهد و ایثارگر  و اقتدار ملی ما به دلیل حضور جامعه ایثارگری ماست. 

وی افزود:هنر‌کمال گرا و متعالی ما در فرهنگ شاهد و ایثارگر نمایان است و بزرگترین هنرمندان ما شهدا و ایثارگران هستند چرا که هنر و اثر آنها به قرب الهی رسیده است .

نریمانی گفت: چه رساته های قدسی بالا تر از شهدا داریم که پیام و غرور و قرب الهی را به ارمغان آوردند. ترسیم اثر هنری و مکتوب و رسانه ای باید نفس های سوخته جانبازان را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: ۱۷ هزار شهدای ترور ۱۷ هزار زن شاهد و ایثار گر در پیروزی انقلاب داریم و علاوه بر آن نیز شهدای مدافع حرم ، امنیتی و ۳۲۹ شهید سلامت داریم که باید هنرمندان ایثار اجتماعی و رفتار های ایثارگرانه آنها را به نمایش بگذارند و جان فشانی این عزیزان را  به مردم انتقال دهند چرا که این فرهنگ کمال گرا می تواند ما را در ادامه راه یاری دهد .

وی با تاکید برحمایت هنرمندان شاهد و ایثار گر و استفاده از ظرفیت های استانی ‌‌و ملی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت:  معرفی به صندوق هنر ،برگزاری نمایشگاه های داخلی و خارجی ،حمایت از هنرمندان، ساماندهی و معرفی نخبگان شاهد و ایثارگران در قالب هفته فرهنگی در کشور های خارجی از اقداماتی است که در راستای ترویج فرهنگ شهادت صورت گرفته است.



نام:
ایمیل:
* نظر: