اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۳۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۵ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - 24 January 2023
در مراسمی با حضور معاون اول رییس جمهور در سیستان و بلوچستان انجام شد؛
در مراسمی با حضور معاون اول رییس‌جمهور از چهار هزار طرح اشتغالزايی بنياد برکت با ظرفیت ايجاد ۱۲ هزار شغل در سیستان و بلوچستان رونمایی شد.
افتتاح پالايشگاه توليد قير با ظرفیت تولید سالانه ۸۰هزار تن در زاهدانبه گزارش عصرپرس، شامگاه امروز(سه شنبه) پالايشگاه توليد قير در زاهدان در قالب چهار هزار طرح مذکور، با حضور معاون اول رئيس جمهور و وزرای نفت و نیرو، مسئولان و نمایندگان استانی و مدیران ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد برکت به بهره برداری رسيد.

گفتنی است پالايشگاه توليد قير در زاهدان قابليت توليد انواع قير و اشتغالزايی مستقيم ۱۲۵ نفر دارد که با سرمايه گذاري ۲۰۰ ميليارد ريالی و ظرفيت توليد ۸۰ هزار تن در سال با مشاركت بنياد بركت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمينی(ره) ساخته شده است.

با افتتاح این پالايشگاه توليد قير نياز استان سيستان و بلوچستان به اين محصول مهم برطرف و در اجرای پروژه های زيرساختی اين استان تسريع می شود.

لازم به ذکر است بنياد بركت در پانزده سال گذشته در حوزه اقتصادی و اشتغالزايی ۲۵ هزار طرح با ظرفيت اشتغالزايی ۷۶ هزار و ۳۰۰ نفر و با سرمايه گذاری ۲۸ هزار ميليارد ريال به بهره برداری رسانده است.

همچنين معاون اول رییس در حاشيه اين مراسم  از نمايشگاه محصولات و دستاوردهای طرح های اشتغالزايی بنياد برکت بازدید کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: