اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۳۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۷ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - 24 January 2023
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مشهد بر ضرورت هوشمند سازی پلیس تاکید کرد و گفت: مشهد اولین پایگاه فراجا در این مسیر خواهد بود.
تامین امنیت مردم وظیفه پلیس و عبور از آن خط قرمز فراجابه گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس سردار، " احمدرضا رادان "عصر امروز با حضور در مشهد مقدس در جمع خبرنگاران، گفت: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و موضوع سفرهای نوروزی ایمنی راه و حفظ جان مردم و کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی در دستور کار پلیس بوده و قرارگاهی در این رابطه در تهران تشکیل شده و بزودی در سراسر کشور اجرایی می شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: تامین امنیت  همه مردم و عبور از آن خط قرمز پلیس است  و زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام در این خصوص جایگاه ویژه ای دارند و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد که چتر امنیت را در سراسر کشور گسترش دهیم.

وی در خصوص نصب دوربین بر روی البسه پلیس گفت: اقدامات ویژه ای در این رابطه در دستور کارداریم .

سردار رادان گفت: استفاده از دوربین های مداربسته یکی از ابعاد هوشمند سازی است و این هدف درهمه ابعاد تجهیزاتی، نیروی انسانی و ساختار سازمانی محقق می شود.

گفتنی است،فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه پروژه هوشمند فرماندهی و کنترل پلیس  راه و همچنین  شبکه  زیر ساختی فن آوری اطلاعات و ارتباطات  سامانه های هوشمند فرماندهی انتظامی خراسان رضوی  را در مشهد افتتاح کرد و دراین رابطه گفت:این شبکه ساختاری  پلیس هوشمند باید در تمامی پلیس های تخصصی استان خراسان رضوی توسعه یابد و مشهد مقدس اولین پایگاه توسعه پلیس هوشمند در کشور است.
نام:
ایمیل:
* نظر: