اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۲۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۲ دی ۱۴۰۱ - 12 January 2023
زنجیره سینماداری مهر به مناسبت ولادت حضرت زهرا تخفیف ویژه‌ای برای استفاده مخاطبان از سینماهای حوزه هنری در نظر گرفته است.
کدام سینماها در روز مادر بلیت با تخفیف می‌فروشند؟به گزارش عصرپرس از روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، زنجیره سینماداری مهر وابسته به این سازمان به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر تخفیف ویژه‌ای برای استفاده مخاطبان از سینماهای حوزه هنری در نظر گرفته است.

به همین منظور خانواده‌ها می‌توانند بلیت همه فیلم‌های در حال اکران در سینماها را در روز پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ دی‌ماه در سینماهای حوزه هنری با ۲۰ درصد تخفیف مشاهده کنند. این تخفیف از سهم سینماهای زنجیره سینماداری مهر محاسبه می‌شود.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت «گیشه ۷» به آدرس Gisheh۷.ir و وارد کردن کد تخفیف MOTHER۱۴۰۱، از ۲۰ درصد تخفیف ویژه این ایام برای تهیه بلیت کلیه آثار در سینماها استفاده کنند.

زنجیره سینماداری مهر با تصمیم سازمان سینمایی سوره جهت تخصصی‌سازی اداره امور سینماها برای بهره‌برداری هرچه بهتر از سینماهای حوزه هنری در سراسر کشور راه‌اندازی شده است و در حال حاضر دارای ۱۶۴ سالن فعال در ۵۹ سینما کشور است. این سینماها در ۳۸ شهر مختلف در ۱۹ استان واقع شده‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: