اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۳۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۷ - ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - 18 December 2022
با حضور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج)؛
«نشان فن‌آور شرکت آب غدیر خوزستان» با حضور "سردار حسن شاهوارپور" فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) و "راضی جلالی" رئیس پارک علم و فناوری استان خوزستان رونمایی شد.
«نشان فن‌آور شرکت آب غدیر خوزستان» رونمایی شدبه گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "داود حری" مدیرعامل شرکت بهره‌برداری، تولید و انتقال آب غدیر خوزستان در آیین رونمایی از «نشان فن‌آور شرکت آب غدیر خوزستان» به تحقق وعده دولت سیزدهم برای تامین آب با کیفیت توسط مجموعه وزارت نیرو و سازمان آب و برق خوزستان اشاره کرد و افزود: این پروژه عظیم به دست نیروهای متخصص و انقلابی به صورت شبانه‌روزی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با انتقال آب رودخانه دز که در زمره با کیفیت‌ترین آب‌های کشور است عملیاتی و به بهره‌برداری رسید.

همچنین سردار سرتیپ شاهوارپور با بیان اهمیت طرح بزرگ آبرسانی غدیر، گفت: ما در بسیاری از میدان‌ها از جمله ابر پروژه آبرسانی غدیر، تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کردیم و این اقدامات توسط جوانان با انگیزه و انقلابی این سرزمین به سرانجام رسید.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) با بیان اینکه دشمن مخالف استقلال و پیشرفت کشور است، افزود: با وجود عداوت و دشمنی جبهه استکبار، در بسیاری از فناوری‌ها از جمله سدسازی، حفاری نفت، سلول‌های بنیادی، نانو، پزشکی، موشکی، پهپادی و پرتاب ماهواره به پیشرفت‌های بی‌نظیری دست یافتیم.

لازم به توضیح است، در پایان این مراسم، ضمن رونمایی از نشان فن‌آور شرکت آب غدیر خوزستان، از نیروهای متخصص و جهادی شرکت آب غدیر خوزستان تقدیر شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: