اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۳۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۶ - ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - 18 December 2022
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران اعلام کرد؛
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران گفت: شرکت برق منطقه‌ای تهران با خرید تجهیزاتی که تاکنون از خارج وارد می‌شد از شرکت‌های دانش بیان ایرانی برق پایدارتری برای مردم تأمین خواهد کرد.
تأمین برق پایدار با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانیبه گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، حبیب قراگزلو در مراسم امضای قرارداد خرید تجهیزات برقی موردنیاز با شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش در پژوهشگاه نیرو افزود: امروز ۵ قرارداد ساخت و خرید تجهیزات برقی مورد نیاز با شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی منعقد شد.

وی گفت: تجهیزاتی که با امضای این قراردادها ساخته و تحویل شرکت برق منطقه‌ای تهران می‌شوند واجد ویژگی ساخت بار اول هستند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران افزود: این تجهیزات تاکنون از خارج  وارد می‌شدند و اکنون با توان بالای شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی این تجهیزات داخلی سازی شده و با امضای این قرارداد در اختیار ما قرار می‌دهند.

قراگزلو ادامه داد: استفاده از این تجهیزات و رله‌ها سبب خواهد شد وضعیت بهره‌برداری از تجهیزات موجود در شبکه ارتقا یافته و برق پایدارتری در اختیار شرکت‌های توزیع قرار دهیم.

وی افزود: وارد مدار شدن این رله‌ها و تجهیزاتی که توسط شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی ساخته می‌شوند در نهایت کمک خواهد کرد ما بتوانیم برق پایدارتری برای مردم تهران تأمین کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: