اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - 15 December 2022
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: علاوه بر تمام راه‌های ارتباطی موجود، مشکلات مردم را در شبکه‌های اجتماعی رصد می‌کنم تا آنها بدانند ما در جریان قرار داریم و معاونان نیز متوجه شوند، رسیدگی به مشکلات مردم وظیفه اصلی آنها است.
مشکلاتی که مردم در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌کنند را رصد می‌کنمبه گزارش سرویس علمی عصرپرس، عیسی زارع‌پوردر صفحه شخصی خود در اپلیکیشن «بله» نوشت: ‌ همواره در طول مسیر حرکت به سمت وزارتخانه یا رفتن به جلسات سعی می‌کنم علاوه بر خواندن پیام‌های مردمی که از طریق پیام‌رسان‌ها برای من ارسال می‌شود، واژگان مرتبط با وزارتخانه و فعالیت‌های آن را در شبکه‌های اجتماعی هم جستجو کنم، چرا که گاهی برخی از مشکلاتی که کاربران در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت عمومی بیان می‌کنند، ممکن است در پیام‌های دریافتی وجود نداشته باشد و حتی در گزارش‌هایی که هر روز از طریق مراکز روابط‌عمومی و ارزیابی عملکرد ارائه می‌شود هم دیده نشود.

وی افزود: پس از پایان جلسه دولت و در مسیر برگشت به دفترم متوجه شدم یکی از هموطنان از دیر رسیدن مرسوله پستی خود گله‌مند است، بلافاصله اسکرین‌شات توییت ایشان را جهت پیگیری برای مدیرعامل شرکت پست ارسال کردم. با پیگیری شرکت پست مشخص شد مرسوله به دست ایشان رسیده است؛ اما با تأخیر دوروزه! مقرر شد طبق قوانین غرامت دیرکرد به ایشان پرداخت شود.

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: یکی دیگر از هموطنان هم به علت مشکل در بارگذاری یک فایل ویدئویی من را مورد لطف قرار داده بود که اسکرین‌شات مشکل ایشان را هم‌جهت پیگیری برای رئیس سازمان تنظیم مقررات ارسال کردم که آن هم در حال پیگیری است.

زارع‌پور تأکید کرد: منطقاً این روش برای حل مشکلات همه هم‌وطنان امکان‌پذیر نیست، اما دو جنبه مثبت دارد، اول اینکه مردم می‌دانند که مسوولین در جریان مشکلات آنها قرار می‌گیرند، دوم اینکه معاونین وزارتخانه هم متوجه می‌شوند، رسیدگی به مشکلات مردم وظیفه اصلی آنهاست و وقتی می‌بینند من شخصاً هم پیگیری می‌کنم آنها نیز به‌تبع آن اهتمام بیشتری در این زمینه می‌ورزند.

وی تأکید کرد: مسیر رسمی دریافت مشکلات در خصوص خدمات ارائه شده توسط زیرمجموعه‌های این وزارتخانه که دارای مشترک و کاربر نهایی هستند، سامانه ۱۹۵ است که هم به‌صورت تلفنی و هم در قالب پورتال ۱۹۵.ir برای عموم مردم در دسترس است.
نام:
ایمیل:
* نظر: