اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۳۲۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - 08 December 2022
رئیس‌جمهور و وزیر نیرو صبح امروز در جریان سفر یک‌روزه به شهرستان رباط‌کریم از عملیات اجرایی تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرستان بازدید کردند.
بازدید رئیس‌جمهور و وزیر نیرو از تصفیه‌خانه فاضلاب رباط‌کریمبه گزارش عصرپرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در ادامه بازدیدهای خود از پروژه‌های عمرانی شهرستان رباط کریم از پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرستان بازدید کرد و با توضیحات وزیر نیرو و مدیران آن در جریان مراحل تکمیل و آخرین وضعیت پروژه قرار گرفت.

تصفیه‌خانه فاضلاب رباط‌کریم با ظرفیت تصفیه ۴۳ هزار و ۵۷۷ مترمکعب در شبانه‌روز جمعیتی معادل ۲۶۰ هزار نفر را زیر پوشش جمع‌آوری بهداشتی و تصفیه فاضلاب قرار می‌دهد.

این پروژه که هم اکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، در صورت تامین مالی در دولت مردمی در کمترین زمان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

تصفیه‌خانه فاضلاب رباط‌کریم در دو واحد و به‌ شکل یکسان در حال ساخت است و پساب آن در حوزه‌های کشاورزی و صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سید ابراهیم رئیسی در این سفر یک‌روزه ضمن بازدید میدانی از شهر پرند، از طرح‌های نیمه‌تمام و رو به پایان این شهر بازدید کرد و در جریان پیشرفت فیزیکی طرح‌های نیمه‌کاره این شهرستان قرار گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر: