اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - 31 May 2017
وزیر ارتباطات با اشاره به علت هک شدن برخی سایت‌ها در روزهای اخیر گفت: در دنیای امروز با توجه به اینکه فضای مجازی به سرعت در حال گسترش است، این‌گونه حملات انجام می‌شود و در روز نیست که ما هزاران حمله از خارج نداشته باشیم که از آنها جلوگیری می‌کنیم.
واکنش وزیر ارتباطات به حمله‌های هکری اخیر
سرویس اجتماعی عصرپرس: محمود واعظی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه وعده‌های آقای رئیس‌جمهور وعده‌های خودشان است، گفت: در انتخابات قبل نیز وعده‌هایی دادند که وعده‌های شخص رئیس‌جمهور بود و برای آنها برنامه‌هایی نیز تنظیم شده و همان‌ها برنامه کار دولت یازدهم شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: وعده‌های جدید نیز برنامه دولت دوازدهم می‌شود و طبیعتا دولت دوازدهم موظف است آنها را اجرا کند.

به گزارش خانه ملت؛ وزیر ارتباطات در پاسخ به پرسشی درباره علت هک شدن برخی سایت‌ها در روزهای اخیر، گفت: در حال حاضر و در دنیای امروز با توجه به اینکه فضای مجازی به سرعت در حال گسترش است، این‌گونه حملات انجام می‌شود و تقریبا در روز نیست که ما هزاران حمله از خارج نداشته باشیم که از آنها جلوگیری می‌کنیم که برخی از آنها نوعی ویروس است که یک جا می‌نشیند و اثر می‌گذارد، لذا بلافاصله ظرف حدود دو ساعت همکاران ما وارد عمل شده‌اند و مشکل را رفع کردند.

واعظی تاکید کرد: هنوز منشا آن مشخص نیست و در حال بررسی است، اما یکی از آنها آی‌پی داخلی و حدود دو ویروس آی‌پی خارجی بود که هر دو مورد بررسی قرار می‌گیرند.

به گزارش تسنیم؛ وزیر ارتباطات همچنین درباره پیوست فرهنگی گفت: ما پروژه‌ای را تنظیم و برای شورای عالی فضای مجازی ارسال کردیم که کمیته‌ای در آن شورا آن را بررسی کرده و در مجموع منتظر هستیم تا در نوبت شورای عالی قرار بگیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: