اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - 28 November 2022
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ایران توانسته در عرصه صنعت موشکی، پهپادی، پدافندی، پروازی، راداری و فضایی به سطح قابل توجهی از بازدارندگی برسد و جدیدترین دستاوردهای آن می تواند سپر دفاع موشکی دشمنان را تا چندین دهه از کار بیندازد.
سردار حاجی‌زاده: قادریم سپر دفاع موشکی دشمنان را از کار بیندازیمبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس، سردار حاجی‌زاده در بازدید جمعی از اعضای هیات دولت از نمایشگاه توانمندی‌های نیروی هوافضای سپاه گفت: این نیرو براساس تعالیم اسلام و فرامین و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا و با تکیه بر توان داخلی و میدان دادن به جوانان نخبه و انقلابی این مرز و بوم، توانسته است ریل‌گذاری مناسبی در عرصه صنعت دفاعی کشور ایجاد کند که از این تجربه می‌توان برای سایر عرصه‌های کشور مانند اقتصاد و همچنین برای رفع موانع و مشکلات و رسیدن به پیشرفت استفاده کرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه بیان کرد: نیروی هوافضای سپاه در راستای دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن و حفظ و ارتقای امنیت و آرامش ملت ایران توانسته در عرصه صنعت موشکی، پهپادی، پدافندی، پروازی، راداری، فضایی و ... با رویکرد هدف محور در مقابله با دشمنان اسلام و ایران به بازدارندگی مطلوب در سطح قابل توجهی برسد که جدیدترین دستاورد آن باعث شده است سپر دفاع موشکی دشمنان ایران از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و حکومت‌های دست نشانده آنان را تا چندین دهه از کار بیاندازد.

سردار حاجی‌زاده عنوان کرد: براساس تدابیر فرمانده معظم کل قوا می بایست مردم و به ویژه جوانان را از دستاوردهای عظیم نظام اسلامی و همچنین اقدامات خوب این دولت برای امیدآفرینی آگاه کرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گزارشی از دستاوردهای این نیرو در عرصه های مختلف ارائه کرد و گفت: امروز با همت جوانان و متخصصان کشورمان از حوزه ساخت تجهیزات تهدید محور به هدف محور وارد شده‌ایم و در این نمایشگاه بخش کوچکی از دستاوردهای فرزندان ملت ایران به نمایش درآمده است.

بازدید کنندگان در این دیدار، دستاوردهای ارائه شده در این نمایشگاه را غرورانگیز و افتخارآفرین توصیف کرده و آن را مصداق بارز تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب بر موضوع کلیدی «ما می‌توانیم» دانستند.

در حاشیه این دیدار وزرای ارتباطات، آموزش و پرورش، سید محمد حسینی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی هسته‌ای این نمایشگاه که بخشی از دستاوردهای کشورمان در حوزه هوافضا را ارائه داده است را برای ملت ایران اقتدارآفرین و امنیت ساز توصیف و تاکید کردند: اقدامات تحولی و عزت آفرین نیروی هوافضای سپاه در سایه عمل به تدابیر مقام معظم رهبری و در شرایط اوج تحریم‌ها و با تلاش مجاهدانه و مخلصانه در کنار تخصص گرایی و جوانگرایی و به دور از قواعد پیچیده اداری و استفاده از تمام ظرفیت های موجود انجام شده است.

بازدیدکنندگان همچنین تصریح کردند: این نمایشگاه نشان می‌دهد که هیچ عرصه‌ای از علم و فن‌آوری نیست که دست نیافتنی باشد و به طور قطع با برنامه‌ریزی، مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی می‌توان به آن دست یافت و جوانان با آشنایی و دیدن این دستاوردهای برجسته، احساس عزت و غرور کرده و با روحیه بالاتری در حوزه علم و دانش گام بر می‌دارند.

جمعی از اعضای دولت سیزدهم از جمله وزیر ارتباطات، آموزش و پرورش، رئیس سازمان انرژی اتمی، معاون پارلمانی رئیس جمهور به همراه معاونین و خانواده‌هایشان از نمایشگاه توانمندی‌های نیروی هوافضای سپاه بازدید کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: