اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۳۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - 28 November 2022
رئیس پلیس پایتخت خبر داد:
رئیس پلیس پایتخت از شناسایی و انهدام چهار آزمایشگاه بزرگ تولید مواد مخدر صنعتی و دستگیری ۱۷۷ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.
شناسایی ۴ آزمایشگاه تولید مواد مخدر صنعتیبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، سردار حسین رحیمی روز دوشنبه در حاشیه اجرای طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران گفت: مبارزه بی‌امان ماموران مواد مخدر در پایتخت علیه قاچاقچیان و خرده فروشان همچنان ادامه دارد و به دنبال آن هستیم تا میدان را بر افرادی که سعی دارند مواد مخدر در شهر توزیع کنند، تنگ کنیم.

وی افزود: در نوزدهمین مرحله از طرح رعد پلیس مواد مخدر موفق شدیم چهار تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، حشیش، شیشه، گل و سایر مواد مخدر را کشف کنیم همچنین در این مرحله از طرح ظفر ۱۷۷ قاچاقچی عمده دستگیر و ۱۹ دستگاه خودرو که برای جابه‌جایی انواع مواد مخدر استفاده می‌شدند، توقیف شدند.

رحیمی با اشاره به اینکه ۱۶ باند عمده وارد کننده مواد مخدر به پایتخت شناسایی و منهدم شد، گفت: چهار آزمایشگاه تولید مواد مخدر صنعتی در کشور شناسایی و منهدم شد و عناصر اصلی آن دستگیر شدند.

وی با اشاره به ۱۷ طرح پاکسازی و نظارت محورهای مواصلاتی منتهی به تهران گفت: ماموریت‌هایی که در مسیرهای مواصلاتی به تهران اجرا شد، یک تن و ۶۵۸ کیلوگرم مواد مخدر در مبادی ورودی به تهران کشف شد و قاچاقچیان دستگیر شدند.

رحیمی ادامه داد: ۲۷۲ کیلوگرم مواد روانگردان از جمله قرص‌های لاغرکننده، سیگارهای روغنی که حاوی ماده مخدر شیشه هستند از عطاری‌ها و مواد فروشان پایتخت کشف شد.

به گفته رئیس پلیس پایتخت، ده‌ها کیلوگرم مواد مخدر به ویژه شیشه در پوشش ظروف سفالی، لباس و پرده قرار بود از تهران به مقصد اروپا قاچاق شود که با زیرکی ماموران مبارزه با مواد مخدر شناسایی و توقیف شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح هفت منزل در محله شوش، مولوی و هرندی که مرکز فروش مواد مخدر بودند، پلمب و ۱۹ قبضه سلاح گرم و سرد از مواد فروشان کشف شد./ایرنا




نام:
ایمیل:
* نظر: