اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۳۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - 26 November 2022
این هفته در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس؛
اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس این هفته در حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و رئیس سازمان غذا و دارو وضعیت آلودگی هوا و طرح دارویار را بررسی می‌کنند.
بررسی وضعیت آلودگی هوا و طرح دارویاربه گزارش عصرپرس از خانه ملت، اعضای کمیسیون اصل نود قانون اساسی در مجلس این هفته در روز‌های شنبه تا چهارشنبه (۵ تا ۹ آذر) جلساتی به این شرح دارند:

شنبه ۵ آذر:

- جلسه رئیس کمیسیون با دبیران کمیته‌ها در خصوص بررسی عملکرد کمیته‌ها و تصمیم گیری پیرامون گزارش‌های در دست اقدام و برنامه ریزی برای جلسات هفته آتی کمیسیون.

- جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد درخصوص بررسی عملکرد مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی.

یکشنبه ۶ آذر:

- جلسه هیات رئیسه کمیسیون برای بررسی و تصمیم گیری درخصوص پرونده‌ها و شکایات واصله.
- جلسه عمومی کمیسیون برای بررسی گزارش‌های تهیه شده به منظور قرائت در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی

دوشنبه ۷ آذر:

- جلسه کمیسیون با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درخصوص موضوع: وارونگی هوا، تدوین معیار‌های لازم برای تعیین سطح آلایندگی و نرخ عوارض آلایندگی واجرای ماده ۲۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده و موضوع تنوع زیست محیطی.

- جلسه کمیسیون با حضور معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون سازمان برنامه و بودجه کشور، رئیس سازمان غذا ودارو، رئیس کل بانک مرکزی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و رئیس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر درخصوص مشکلات اجرایی طرح دارویار.

- بازدید اعضای کمیسیون از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موضوع بررسی سامانه‌های آن سازمان در قوانین موضوعه.

سه شنبه ۸ آذر:

- جلسه کمیسیون با حضور وزیر دادگستری و معاونین و نمایندگان وزارت اطلاعات و مرکز پژوهش‌های مجلس درخصوص بررسی راهکار‌های استرداد اموال ناشی از جرم و فساد به کشور.

- جلسه کمیسیون با حضور وزیر جهاد کشاورزی و معاونین درخصوص: عملکرد کمیسیون‌های رفع تداخلات، صدور اسناد اراضی زراعی و بررسی راهکار‌های موثر در پیشگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی، اختلاف نرخ اوره کشاورزی با صنعتی (عرضه در بورس) و اقدامات مرتبط با توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی (بند ۳ سیاست‌های کلی نظام در بخش کشاورزی).

چهارشنبه ۹ آذر:

- جلسه کارگروه فرهنگی شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی برای برنامه ریزی درخصوص نحوه نظارت بر وزارت ورزش و جوانان.

- جلسه کمیسیون با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و نماینده وزیر راه و شهرسازی در سامانه املاک و اسکان درخصوص موارد ذیل: بررسی موضوع تبادل اطلاعات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با سامانه ملی املاک و اسکان و بررسی موانع و ایرادات سامانه تصدیق الکترونیک و اجرای آن در سراسر کشور.
نام:
ایمیل:
* نظر: