اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۳۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - 23 November 2022
رییس سازمان شیلات ایران در حاشیه ششمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذا‌های دریایی و صنایع وابسته از لگوی طرح همت رونمایی کردند،
باحضور رئیس سازمان شیلات ایران از لگوی همت رونمایی شدبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، سید حسین حسینی رییس سازمان شیلات ایران در حاشیه ششمین نمایشگاه شیلات و رونمایی از لگوی طرح همت گفت: از راهکارهای مردمی سازی دولت ارتباط مستمر با مردم و بهره برداران است.

حسینی افزود: درحال حاضر باتوجه به تجربه ای که در سازمان شیلات وجود دارد بحث لگوی همت که مخفف "همکاران مردمی ترویج در صنعت شیلات" از(پیش تولید،تولید،پس از تولید تا بحث مصرف رونمایی شد.

وی گفت: در این طرح افراد پیشران و پیش قدم شناسایی و از بهره برداران این گروه ثبت‌نام به عمل می‌آید تا با تعامل مستمر درسطح  استان. منطقه و کشور اقدامات خوبی صورت گیرد تا بتوانیم ارتباط خوبی بین متولیان صنعت و بهره برداران ایجاد کنیم.

رئیس سازمان شیلات ایران ادامه داد: علاوه براینکه تبادل دانش توسط این گروه درپیکره صنعت رخ میدهد  از مسایل و مشکلات مردم در اسرع وقت باخبر خواهیم شد.

حسینی، گفت: گروهی که درچارچوب آموزش و انتقال تحقیقات و پژوهش و موضوعات دانش بنیان برای تجاری سازی در صنعت آماده خواهند شد که امیدواریم با این موضوع تحقق پیدا کند.

وی افزود: با این اقدام به شعار مردمی بودن دولت وهم صنعت شیلات برپایه دانش و بومی سازی دانش که یکی از ابزارهای مهم آن به کار گیری پیشران های این موضوع است عمل کنیم که امیدواریم با تشکیل این موضوع با سرعت بیشتری صورت بگیرد.





نام:
ایمیل:
* نظر: