اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۳۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - 19 November 2022
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: عامل اصلی شهادت ۲ حافظ امنیت که چند شب قبل در مشهد به شهادت رسیده بودند، در ایوانکی شهرستان گرمسار دستگیر شد.
پلیس عامل شهادت 2 نفر از حافظان امنیت را دستگیر کردبه گزارش عصرپرس، سرهنگ سید علی میر احمدی روز شنبه به رسانه ها اظهار داشت: برابر اعلام فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی مبنی بر تردد خودروی قاتل ۲ نفر از حافظان امنیت مشهد در محور مواصلاتی استان سمنان، بلافاصله با بسیج امکانات و استفاده از سامانه های نظارتی و هوشمند پلیس یک دستگاه خودروی شخصی متعلق به متهمان در چتر اطلاعاتی پلیس سمنان قرار گرفت.

وی افزود: پلیس ضمن اجرای تدابیر ویژه امنیتی در این ایام و کنترل مبادی ورودی و خروجی استان با رصد لحظه به لحظه اطلاعاتی در ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز خودروی شخصی متهمان به همراه راننده و چهار نفر سرنشین در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در ایوانکی شهرستان گرمسار در غرب استان سمنان زمین‌گیر شدند.

سرهنگ میر احمدی به بازجویی فنی و تخصصی پلیس از راننده و سرنشینان خودرو اشاره و اضافه کرد: قاتل ۲۳ ساله اهل و ساکن مشهد به صراحت به قتل ۲ نفر از حافظان نظم و امنیت با چاقو در مشهد اعتراف و اعلام کرد قصد متواری شدن و پناهندگی در یکی از کشورهای خارجی را داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: سرنشینان این خودرو ۲ نفر ایرانی و سه نفر از اتباع خارجی بودند که همگی دستگیر شدند و تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند و تحقیقات در خصوص انگیزه متهم ادامه دارد و نتیجه متعاقبا اعلام می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: